********** apps backuppen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heren! Weet iemand een handig programma om gedownloade apps (tijdelijk) op de computer te zetten zodat ik 3.0 kan installeren + jailbreaken en vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
********** apps backuppen?
Hallo heren!
Weet iemand een handig programma om gedownloade apps (tijdelijk) op de computer te zetten zodat ik 3.0 kan installeren + jailbreaken en vervolgens de apps weer kan terug zetten. Of kan ik ze zonder problemen syncen met itunes? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door Knetterbek; 21-06-09 om 18:36. Reden: sterretjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die sterretje zijn er niet voor niets, discussies over illegaal verkregen apps staan wij niet toe op het forum.
Hierbij een laatste waarschuwing. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonnummers backuppen | Impact | iPhone algemeen | 7 | 08-06-10 16:39 |
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon | ujjain | iPhone algemeen | 7 | 23-01-10 14:36 |
Higscores backuppen? | iMickk | Archief | 1 | 19-12-09 02:27 |
contactpersonen backuppen | erikroeier | iPhone algemeen | 12 | 23-11-09 17:34 |
iphone backuppen?? | mick13 | Archief | 2 | 21-10-09 15:10 |
|
|