//

[TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL1

[TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) On Jan 4, 2008, at 8:17 PM, sales@unlockcellular.com wrote: yes better do bulk order to save shipping 50pcs $50 each 100pcs or more $45 each ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 04-01-08, 20:22
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

On Jan 4, 2008, at 8:17 PM, sales@unlockcellular.com wrote:

yes better do bulk order to save shipping
50pcs $50 each
100pcs or more $45 each
shipping is using fedex/dhl and probably around $80 or so

payment for large order = bank transfer is the best cause its cheap and secure.

Best Regards,
Gunawan
Check out our new update on website where you can send us msg directly regarding an order. Login to your account, click the order in question, and you will see a comment area for you to send us a msg.

- unlockcellular.com :
support = forum.unlockcellular.com
chat online = Request Live! Support
ICQ = 346755582
MSN = sales@unlockcellular.com
YAHOO = unlockcellular@yahoo.com
skype = unlockcellular
SONORK = 100.69509
TELP = 1-770-798-9899

Dear Sir or Madam,

For our apple website community we are seeing if buying cards in one order would be possible.
I wanted to know what whole or bulk prices would be if we would order 50 or 100 Ultrasims.

Also what would be the estimated shipping costs to Belgium? And what are the payment options?
Is it possible to pay with credit card or direct bank transfer?

Also how are the sims packaged?

XE.com - The World's Favorite Currency and Foreign Exchange Site

United States Dollars Euro
1 USD = 0.676802 EUR 1 EUR = 1.47754 USD

Laatst gewijzigd door Meneer Guggenheimer; 04-01-08 om 20:30. Reden: opschonen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 04-01-08, 20:29
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacMorre Bekijk bericht
Inderdaad, ik snap ook niet dat je je genaaid zou voelen. Je weet aan welke prijs je koopt, en als het elders goedkoper is moet je het elders maar bestellen!
Niets is gratis in het leven, en STEL dat meyotch iets extra had gerekend, is dat slim, en zijn volste recht!
Greetz!
Zeggen dat het 60U$ kost en in werkelijkheid is het dus eigenlijk 50 dollar. Zeer vreemd verhaal.

Maar goed nu weet iedereen wat de prijs is voor de volgende inkoop actie.... Ik denk dat ik er dan wel eentje bestel

Wacht ik doe het zelf!
  #223  
Oud 04-01-08, 20:37
the007 the007 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meyotch Bekijk bericht
overige voorwaarden De kosten die ik opgenoemd heb zijn bij benadering. Mochten de daadwerkelijke kosten hoger uitvallen dan neem ik dat niet op me en wacht ik met verzenden naar de ontvanger tot ik het restbedrag heb. Mocht er geld overblijven dan wordt dat later teruggestort je rekening.

Alle risico's delen we samen. Dus mochten we achteraf een kat in de zak kopen dan ben ik daar niet verantwoordelijk voor.
Ik ben zeker dat als er echt veel geld overblijft Meyotoch een deel zal terugstorten, zoals in de voorwaarden staat.
Moest er een paar euro per sim overblijven, is dat nog steeds een aardig bedrag maar mag Meyotoch dit voor mijn part absoluut houden voor de moeite.
  #224  
Oud 04-01-08, 20:44
Meyotch's schermafbeelding
Meyotch Meyotch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Drachten
Berichten: 233
Standaard

Wederom moet ik in het verweer omdat er dingen onduidelijk zijn. Als je me niet vertrouwt kan je beter hier niet aan mee doen.

De situatie is als volgt:
Prijs afgesproken via de mail (50 Dollar per stuk)
factuur gemaakt op de website (die 60 dollar per stuk aangeeft) omdat je online moet bestellen van hem om een of andere vage reden.

Ik krijg een nieuwe factuur en die prijzen kloppen dan. Ik snap niet dat mensen denken dat ik de boel oplicht? Ik moet zometeen bankafschrijvingen laten zien en dergelijke, dus dan kan iedereen het narekenen en mij aan mijn afspraak houden, dat ik het verschil terug stort.
  #225  
Oud 04-01-08, 20:48
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meyotch Bekijk bericht
Wederom moet ik in het verweer omdat er dingen onduidelijk zijn. Als je me niet vertrouwt kan je beter hier niet aan mee doen.

De situatie is als volgt:
Prijs afgesproken via de mail (50 Dollar per stuk)
factuur gemaakt op de website (die 60 dollar per stuk aangeeft) omdat je online moet bestellen van hem om een of andere vage reden.

Ik krijg een nieuwe factuur en die prijzen kloppen dan. Ik snap niet dat mensen denken dat ik de boel oplicht? Ik moet zometeen bankafschrijvingen laten zien en dergelijke, dus dan kan iedereen het narekenen en mij aan mijn afspraak houden, dat ik het verschil terug stort.
Waarom zou je dat verschil terugbetalen? Jij organiseert héél de boel, hoe het overschot gewoon voor jezelf! Jij loopt namelijk een héél risico, als het geld weg is en jij krijgt niets teruggestuurd dan zit jij met de sh*t!

Greetz
  #226  
Oud 04-01-08, 20:51
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Ik heb mijn mail doorgestuurd aan iedereen die ik van 'ultrasim' heb ontvangen. Blijf ten alle tijden open met info

Nu komt je weer van 50 dollar afgesproken maar factuur 60 dollar..... website dit website dat..

Je hebt mijn geld. Ik hoop dat je de sim opstuurt en of je wel of niet veel geld er aan verdient maakt me eigenlijk niet uit. Je mag het 'teveel' houden of je maakt het terug over dat is helemaal aan jouw.

Ik vindt dat het alleen zeer zeer vreemd gaat allemaal.

Lees alles maar eens terug dan kan je niet anders tot de conclusie komen dat er iets niet klopt.

Nogmaals prima als je er niks 5 10 of 15 euro per sim aan overhoudt maar wees daar dan heel erg open over!
  #227  
Oud 04-01-08, 20:53
sacul's schermafbeelding
sacul sacul is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Guggenheimer Bekijk bericht
Zeggen dat het 60U$ kost en in werkelijkheid is het dus eigenlijk 50 dollar. Zeer vreemd verhaal.

Maar goed nu weet iedereen wat de prijs is voor de volgende inkoop actie.... Ik denk dat ik er dan wel eentje bestel

Wacht ik doe het zelf!
Gij zijt toch ook maar nen kl**t.
Zwijgt en bezint eer ge iets zegt, of lees even de topic door.
Iedereen is Meytoch die paar euros (indien ze overblijven !) graag gegunt omwille van de moeite die hij voor ons doet.


x, Lucas
  #228  
Oud 04-01-08, 20:56
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

het is toch duidelijk te zien dat dit een Nederlands forum is met alle mensen die voor een paar Euros de daken van de huizen blazen
  #229  
Oud 04-01-08, 20:59
Meyotch's schermafbeelding
Meyotch Meyotch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Drachten
Berichten: 233
Standaard

Guggenheimer. Ik heb nooit gezegd dat de prijs 60 dollar is. Dat is een schatting en het teveel zou terug gestort worden, zoals ook gezegd in het begin.

Dankzij jou voel ik me hier een bedrieger terwijl ik het beste voor had met iedereen. Letterlijk heb ik dagen in dit verhaal gestoken om iedereen tevreden te houden. Lees het stealthtsim topic door en je komt erachter hoe het inelkaar steekt en hoe we hierop gekomen zijn (per toeval).

Nu ga je ook nog iedereen mailen en moet ik weer veel tijd hierin steken. Ik kom er maar niet vanaf.

Morgen stort ik je geld terug en zoek je het maar uit met je achterdocht, je kan het dan zelf bestellen en die simkaart verkoop ik wel los. Op die manier ben je helemaal goedkoop uit.

Je dollarberekening klopt trouwens niet. Ga maar eens naar western union site, daar kan je zien dat als je euro's verkoopt voor dollars de koers ineens erg verandert.
  #230  
Oud 04-01-08, 20:59
sacul's schermafbeelding
sacul sacul is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magick Bekijk bericht
het is toch duidelijk te zien dat dit een Nederlands forum is met alle mensen die voor een paar Euros de daken van de huizen blazen
Ook belg?

hihi. Heb ook even nagerekend, en ik zie weinig verdachte dingen. Jouw prijzen kloppen met die die Meytoch heeft meegedeeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meyotch
...
Niets van aantrekken. De overgrote meerderheid staat nog achter u.

euhm... juist... Meyotch For President

Laatst gewijzigd door sacul; 04-01-08 om 21:03.
  #231  
Oud 04-01-08, 21:01
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sacul Bekijk bericht
Ook belg?

hihi. Heb ook even nagerekend, en ik zie weinig verdachte dingen. Jouw prijzen kloppen met die die Meytoch heeft meegedeeld.

Off-topic
nee, maar wel half-Amerikaan, en met dit soort dingen voel ik me meer Amerikaan dan Nederlander

  #232  
Oud 04-01-08, 21:01
Ezra's schermafbeelding
Ezra Ezra is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 129
Standaard

Guggenheimer doe ff normaal.

Als je de sim nou in huis zou hebben en nooit meer wat zou hebben gehoord van Meyotch dan zou je misschien een punt hebben.
Maar een van de afspraken was dat het teveel betaalde geld weer teruggegeven zou worden. En dat kan pas nadat alles is afgehandeld.

Ipv Meyotch alleen maar zitten aan te vallen en te ondermijnen zou je het ook van een andere kant kunnen bekijken..
Moet hij soms elke zucht en scheet rapporteren hier op t forum?

@Mitch: Goeie actie.

Laatst gewijzigd door Ezra; 04-01-08 om 21:04.
  #233  
Oud 04-01-08, 21:02
the007 the007 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 144
Standaard

Van mij mag er winst gemaakt worden tot ongeveer 5 euro per stuk (is toch al een goede compensatie voor het werk), als het meer is, zou ik dat graag teruggestort zien, zoals in de voorwaarden staat: we delen de risico's moest het duurder uitvallen betalen we allemaal extra, moest het goedkoper uitvallen is het voor iedereen goedkoper
  #234  
Oud 04-01-08, 21:02
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magick Bekijk bericht
het is toch duidelijk te zien dat dit een Nederlands forum is met alle mensen die voor een paar Euros de daken van de huizen blazen


(gaat niet om euro's maar om openheid)
  #235  
Oud 04-01-08, 21:06
Marcski's schermafbeelding
Marcski Marcski is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magick Bekijk bericht
het is toch duidelijk te zien dat dit een Nederlands forum is met alle mensen die voor een paar Euros de daken van de huizen blazen
zo te lezen zijn het belgen, hoor
  #236  
Oud 04-01-08, 21:06
Ezra's schermafbeelding
Ezra Ezra is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Guggenheimer Bekijk bericht


(gaat niet om euro's maar om openheid)
Je snapt er niet echt veel van heh..
Heb wel medelijden met je.
  #237  
Oud 04-01-08, 21:09
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meyotch Bekijk bericht
Guggenheimer. Ik heb nooit gezegd dat de prijs 60 dollar is. Dat is een schatting en het teveel zou terug gestort worden, zoals ook gezegd in het begin.

Dankzij jou voel ik me hier een bedrieger terwijl ik het beste voor had met iedereen. Letterlijk heb ik dagen in dit verhaal gestoken om iedereen tevreden te houden. Lees het stealthtsim topic door en je komt erachter hoe het inelkaar steekt en hoe we hierop gekomen zijn (per toeval).

Nu ga je ook nog iedereen mailen en moet ik weer veel tijd hierin steken. Ik kom er maar niet vanaf.

Morgen stort ik je geld terug en zoek je het maar uit met je achterdocht, je kan het dan zelf bestellen en die simkaart verkoop ik wel los. Op die manier ben je helemaal goedkoop uit.

Je dollarberekening klopt trouwens niet. Ga maar eens naar western union site, daar kan je zien dat als je euro's verkoopt voor dollars de koers ineens erg verandert.
Ach doe wat je niet laten kan....
  #238  
Oud 04-01-08, 21:11
the007 the007 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 144
Standaard

Meneer Guggenheimer, je krijgt je geld terug. Verder heb je in deze topic niets meer te zoeken denk ik?
  #239  
Oud 04-01-08, 21:20
risp risp is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Guggenheimer Bekijk bericht
Ik heb mijn mail doorgestuurd aan iedereen die ik van 'ultrasim' heb ontvangen. Blijf ten alle tijden open met info
Waarom heb je die mail eigenlijk doorgestuurd? Net alsof ik op die informatie zit te wachten. Er is al genoeg over gezegd in deze thread en nou ontvang ik het ook nog eens ongevraagd in mijn inbox!

Wat kan mij die paar euro nou schelen? Als ik het zelf had moeten uitzoeken was ik er veel tijd aan kwijt geweest met informatie zoeken e.d. En als ik hem alleen voor mezelf zou bestellen zou ik ook nog eens 80 dollar verzendkosten moeten betalen, die niet worden omgerekend met 1,477 zoals jij denkt maar eerder met 1,42/1,43.

Als ik zie wat voor een moeite ervoor wordt gedaan en hoe weinig moeite ik ervoor moet doen, alleen geld betalen, maakt het me niks uit dat ik wat extra betaal.

Laatst gewijzigd door risp; 04-01-08 om 22:20.
  #240  
Oud 04-01-08, 22:18
sjempie's schermafbeelding
sjempie sjempie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

@guggenheimer: doe iedereen hier op het forum een plezier, en ga lekker weekend vieren en omdat je nu toch niet meer meedoet met deze inkoopactie (waar iedereen behalve jij en lumpia blij mee is) stop lekker met posten in dit topic.

De manier waarop jij communiceert in dit topic stoort mij nogal. Mitch is ontzettend open over zijn aanpak. Wij hebben hem het vertrouwen gegund en dan is het zeer onsportief om terwijl we nog midden in de inkoopactie zitten op zo'n aggressieve en arrogante wijze te gaan posten.

Je krijgt netjes je geld terug en wat mij betreft een mooi moment voor jou om je pc uit te zetten en wat te gaan relaxen.

Laten we nu in dit topic alleen nog maar vol enthousiasme uitkijken naar onze simmetjes en tips uitwisselen hoe we de sim straks succesvol kunnen gaan "Implementeren" in onze Iphone!
__________________
superblij met mijn iPad

Laatst gewijzigd door sjempie; 04-01-08 om 22:29.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[TKA] Inkoopactie Ultrasim DEEL2 Meyotch Archief 105 31-01-08 19:12
UltraSIM probleempje joostje18 Unlock [archief] 5 17-01-08 16:06
UltraSIM + Mobistar v8x Orange 7 13-01-08 12:16
UltraSIM contacts joostje18 Unlock [archief] 4 12-01-08 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.