//

ihone herstellen en opnieuw JB...

ihone herstellen en opnieuw JB... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mede-iphoner's... ik wil mijn iphone via I-tunes herstellen naar de nieuwste firmware 3.1.2 (mijn Iphone is gejailbreakt met pwnage...heb versie 3.0...staat bij samenvatting>iphone>softwareversie>3.0 van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-09, 21:08
madrettor madrettor is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 18
Standaard ihone herstellen en opnieuw JB...

hallo mede-iphoner's...

ik wil mijn iphone via I-tunes herstellen naar de nieuwste firmware 3.1.2
(mijn Iphone is gejailbreakt met pwnage...heb versie 3.0...staat bij samenvatting>iphone>softwareversie>3.0 van I-tunes)

ik wil mijn iphone herstellen omdat sommige app's een nieuwere versie vereisen en omdat ik misschien het een en ander heb geinstalleerd wat ik niet gebruik/ken of meer weet...
ik wil gewoon weer een "schone" iphone, zoals hij uit de winkel kwam en dan weer opnieuw jailbreaken..

nou is mijn vraag...
ik zie dat je redsnow.. blackra1n... en pwnage hebt om te jailbreaken...

wat raden jullie mijn aan om te gebruiken...(heb er maar een klein beetje verstand van, met een goeie tut lukt het wel maar heb liefst de makkelijkste weg...met de meeste mogelijkheden...hihi ben niet echt veel eisend hoor...ahahah)

en kan ik na een nieuwe jailbreak de programma's uit mn bibiotheek van itunes weer gewoon gebruiken of moet ik die weer opnieuw verkrijgen?

alvast bedankt voor evt reactie's

erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-09, 21:53
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Eerst je aankopen uit de iTunes store overzetten in iTunes (klik op "Aankopen overzetten in iTunes). Herstellen, dan krijg je de vraag of je wilt herstellen naar de nieuwste firmware (3.1.2). Dit bevestigen. Vervolgens jailbreaken met Blackra1n. Had allemaal gevonden kunnen worden door middel van de zoekfunctie te gebruiken.

Omdat deze vragen al vaker aan bod zijn gekomen, sluiten wij dit topic.

// Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ihone 3G kan simkaart niet vinden angelique100 iPhone algemeen 1 04-03-11 15:14
bijlagen van mail opslaan op ihone amirck Archief 1 04-11-09 14:05
ihone en ipodtouch apparte bibliotheken???? martijn11 iPhone algemeen 1 11-10-09 16:41
Ihone doet bijna niets meer falo iPhone algemeen 3 28-06-08 23:05
Krijg Geen Video Op Ihone bully112 Archief 3 06-12-07 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.