verify your account discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) heey, oke waarschijnlijk staat dit al ergens op dit forum maar ik kan het nergens terug vinde: Ik heb een apple ID aangemaakt (wel zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verify your account
heey, oke waarschijnlijk staat dit al ergens op dit forum maar ik kan het nergens terug vinde:
Ik heb een apple ID aangemaakt (wel zonder visa,.. in te geven: heb gewoon US ingegeven en dan kan je da aanmaken zonder betaalwijze in te geven) en nu wou ik via itunes een app downloaden maar dit geeft elke keer: verify your account, an email had been send to the adress below with al link to verify your account,... maar in deze mail zie ik nergens waar je dit kan doen.. kan iemand mij helpen? of ben ik gewoon een beetje blind??.. alvast bedankt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wanneer heb je dat account aangemaakt? Het kan tot 24 uur duren vooraleer je die verificatiemail krijgt.
|
|
|||
|
|||
het is nu toch al een 2tal dage gelede.. ja ma mss moet die idd nog kome.. kweet het ni ben wa ongeduldig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Windows: account | harley525 | iTunes | 2 | 27-11-10 10:58 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Windows: Account | Belgboy | iTunes | 1 | 13-08-08 08:17 |
|
|