HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is echt de vreemdste iPhone die ik ooit heb meegemaakt. Ik heb hem weer bellend gekregen in 1.0.2, wifi etc. werkt ook. Hij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit is echt de vreemdste iPhone die ik ooit heb meegemaakt. Ik heb hem weer bellend gekregen in 1.0.2, Wi-Fi etc. werkt ook. Hij is bellend gemaakt onder 1.0.2 met anySIM 1.1 na gevirginized te hebben.
Maar nu komt het, als ik herstel naar nieuwere firmware dan blijft de baseband dus gewoon 03.14.08_G. De baseband is met geen mogelijkheid te upgraden! Wel de firmware, want hij gaat moeiteloos naar 1.1.1 of hoger, maar de baseband blijft dus 03.14.08_G. Hoe kan dat??? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je nou even verteld wat je precies hebt gedaan. Want ik zit ook met een iphone die geen imei, baseband, heeft. HELEMAAL niks dus. Ik kan ook niet op de update button klikken.
|
|
|||
|
|||
In 1.0.2 met mobile terminal je baseband flashen en als nodig virginizen.
|
|
|||
|
|||
Nou, Ik kan appinstaller niet eens installeren. Repair needed staat er.
Niks werkt. |
|
||||
|
||||
@Fresh: Hoe heb jij de bootloader en baseband terug gekregen ?
Ik heb zelf hier ook al 2 keer een iphone gehad die hetzelfde probleem had. Ik kreeg die baseband en bootloader niet terug
|
|||
|
|||
Citaat:
Voer ./bbupdater -f *fls uit en daarna ./bbupdater -e *eep. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Restore needed, geen imei en modem FW 3.01 | bengek | iPhone algemeen | 6 | 11-08-09 09:51 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
Geen IMEI en ICCID - 'need repair' - | docdave5 | Unlock [archief] | 4 | 22-05-08 01:14 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|