//

1.1.3 jailbreak (iPhone Dev Team) nu beschikbaar

1.1.3 jailbreak (iPhone Dev Team) nu beschikbaar discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob Oeps, kom er net achter dat dat een feature van iTunes 7.6 is die ook met 1.1.2 werkt (bij mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 28-01-08, 03:38
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob Bekijk bericht
Oeps, kom er net achter dat dat een feature van iTunes 7.6 is die ook met 1.1.2 werkt (bij mij in ieder geval), streep maar weer een reden om naar 1.1.3 te gaan weg...
da wou ik net zeggen.. nog steeds geen goede reden dus?
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 28-01-08, 03:39
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Hahaha, precies dezelfde issues als bij Nate's jailbreak.
  #403  
Oud 28-01-08, 03:44
eennaampje eennaampje is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 11
Standaard

ja alleen hielpen de fixes niet bij mij

Trouwens ook raar dat hij bij sommige mensen wel goed installeerd en bij anderen weer niet.
Daarnaast geeft hij ook verschillende fouten bij verschillende mensen.
  #404  
Oud 28-01-08, 03:51
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

er isinmiddels ook wee reen nieuwe update van de dev jailbreak uit.. met bugfixes
overigens denk ik dat dev toch beter is... als ik kijk naar de forward messge fix,.. heeft nate iets raars gedaan...
DEV= /var/mobile (wat we gelezen hebben.. nieuwe padstructuur in 1.1.3 voor de HDK)
Nate= /var/root

Dus dan komt de HDK uit.. gaan jullie natuurlijk allemaal weer miepen dat het niet werkt.. en moeten alle NateTrue-ers weer downgraden en opnieuw...
mark my words:
"the trouble has just begun!"

slaaplekker!
  #405  
Oud 28-01-08, 07:50
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Hoop gedram over 1.1.3 zeg.
Als je het zo bekijkt hoef je nooit up te graden, want 1.0.2 doet ook waar ie voor gemaakt is: bellen

Tuurlijk kun je alle dingen die in 1.1.3 zitten ook met 3rd party apps, maar waarom moelijk doen als het ook met de originele Apple oplossing werkt?
  #406  
Oud 28-01-08, 08:07
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Hoop gedram over 1.1.3 zeg.
Als je het zo bekijkt hoef je nooit up te graden, want 1.0.2 doet ook waar ie voor gemaakt is: bellen

Tuurlijk kun je alle dingen die in 1.1.3 zitten ook met 3rd party apps, maar waarom moelijk doen als het ook met de originele Apple oplossing werkt?
Ik neem ook geen risico: phone doet wat die moet doen in 1.1.2! Gelukkig zijn er mensen met iets meer ballen aan hun lijf zodat ook nieuwe iPhone (OTB 1.1.3 BL 4.6) eigenaars hun toestel kunnen gebruiken!
  #407  
Oud 28-01-08, 08:39
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Nog even een correctie op mezelf: heb een mailtje naar Erica Sadun gestuurd en ze heeft een versie van Voice Notes op haar site staan die nog niet in Installer staat. Hetzelfde gaat bijvoorbeeld ook op voor ScreenShot.

In de woorden van Erica: 'Installer.app always takes time to catch up'. M.a.w. het is de moeite om even Google te gebruiken om te kijken hoe e.e.a. er voor staat...
  #408  
Oud 28-01-08, 09:15
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Bij mij werkt Wi-Fi niet meer, hij krijgt geen ip adres meer, hij heeft het heel even gedaan, maar na een restart niet meer
Had paar dingen van iFoneguide geinstalleerd (cleaner, edgefix en nog iets) en ik reboot > geen Wi-Fi o.O

Denk dat ik em dus maar naar 1.1.2 moet gaan downgraden? (had 1.1.2 OTB turbosim)
Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?
  #409  
Oud 28-01-08, 10:00
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard Wi-Fi

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Bekijk bericht
Bij mij werkt Wi-Fi niet meer, hij krijgt geen ip adres meer, hij heeft het heel even gedaan, maar na een restart niet meer
Had paar dingen van iFoneguide geinstalleerd (cleaner, edgefix en nog iets) en ik reboot > geen Wi-Fi o.O

Denk dat ik em dus maar naar 1.1.2 moet gaan downgraden? (had 1.1.2 OTB turbosim)
Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?
Kijk eerst even in alle andere draadjes, veel mensen hebben Wi-Fi problemen na updaten naar 1.1.3; ook bij de officiele upgrade 1.1.3., veel oplossingen mogelijk (oa. static IP, router firmware updaten, WEP-PSK i.p.v. WEP), zie ook Unable to use Wi-Fi with iPhone because there's no MAC address listed for the device, kan zijn dat je foon geen MAC address meer heeft.
Zou dit eerst allemaal eens rustig proberen i.p.v. downgraden en dan misschien ergens vastlopen...
succes
  #410  
Oud 28-01-08, 10:12
Fritzie Fritzie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bunnytiger Bekijk bericht
Ik heb ook net de iPhone Dev Team 1.1.3 Jailbreak/upgrade gedaan en initieel zag alles er ok uit, maar nu zit ik toch met wat eigenaardigheden.

Sync van iTunes muziek en videos en foto's is geen probleem, maar ook met een geforceerde sync kan ik mijn contactgegevens, e-mail accounts en bladwijzers maar niet op mijn iPhone krijgen.
Verder, kon ik initieel meteen enkele extra apps. installeren met de installer, maar nu doet die net alsof hij ze installeert maar als de iPhone terug naar zijn springboard springt, staan ze er niet.

Heeft er iemand al iets gelijkaardigs tegen gekomen?
Mijn update ging als een zonnetje, had alleen ook problemen met installer, heb toen SSH verwijderd en had daarna weinig problemen meer met Installer ?! Verder helpt aan/uit zetten ook nog wel eens. Heb nu alleen probleem dat ik nog geen Customize kan installern en SBM werkt ook niet (kan 'em sowieso niet de-installeren).
  #411  
Oud 28-01-08, 10:18
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Degene met problemen met Wi-Fi: kunnen jullie eens meedelen met welke router jullie werken? De Belkin 54 (wrt-reeks) moet geupdate worden. Nadien verdwijnt het probleem.
  #412  
Oud 28-01-08, 10:32
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Net als Sjowol laat ik de boel eerst lekker uitkristalliseren....en dan zien we wel een keer ofdat ik alsnog naar 1.1.3 ga overstappen.

Op dit moment zie ik met mijn stabiele 1.1.2 vooralsnog geen reden om over te gaan.
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #413  
Oud 28-01-08, 10:37
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

Mijn installer werkt nu weer vreemd genoeg. niets ervoor gedaan namelijk..
  #414  
Oud 28-01-08, 10:39
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Is dit nou dezelfde hacktruuk die het dev team eerst pas eind februari wilde gaan releasen of moet die nog komen?
  #415  
Oud 28-01-08, 10:40
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard Rondje stoeien

Na een rondje stoeien de handdoek aangaande 1.1.3 maar even in de ring gegooid. Eerst de ontwikkelingen maar eens even afwachten, het is nu allemaal nog een tikkie te buggy. En trouwens, 1.1.2 belt lekker hoor, genoeg toeters en bellen.

René
  #416  
Oud 28-01-08, 10:40
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

vind ik ook rene!
  #417  
Oud 28-01-08, 10:46
Leduc Leduc is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Alles draait hier perfect nu, het enige wat nog niet helemaal lekker werkt is het installeren van 3rd party apps.

Op 1.1.2. zag je na de unlock slide het nieuwe icoontje. Nu moet je telefoon uit/aan wil je 'm zien. De meeste apps komen overigens na installeren nergens tevoorschijn, zelfs niet bij uninstall in de installer....

Bekend probleem?
  #418  
Oud 28-01-08, 10:57
-Rick's schermafbeelding
-Rick -Rick is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 25
Standaard

Heb gisteravond op het punt gestaan te updaten naar 1.1.3 maar na het lezen van zoveel bug's en stuff toch maar besloten nog maar even bij 1.1.2 te blijven hangen. Want momenteel zie ik nog geen voordelen om te updaten naar 1.1.3. Hybride map vind ik niet echt boeiend. Locate Me kan ookal op 1.1.2 en die webclips hebben ook niet echt meer toegevoegde waarde.
Het is 1 clickje minden dan via m'n favo's in safari ..
  #419  
Oud 28-01-08, 11:05
pontifex pontifex is offline
• iOS 4.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
er isinmiddels ook wee reen nieuwe update van de dev jailbreak uit.. met bugfixes
overigens denk ik dat dev toch beter is... als ik kijk naar de forward messge fix,.. heeft nate iets raars gedaan...
DEV= /var/mobile (wat we gelezen hebben.. nieuwe padstructuur in 1.1.3 voor de HDK)
Nate= /var/root

Dus dan komt de HDK uit.. gaan jullie natuurlijk allemaal weer miepen dat het niet werkt.. en moeten alle NateTrue-ers weer downgraden en opnieuw...
mark my words:
"the trouble has just begun!"

slaaplekker!
Woorden staan gemarkeerd. Heb je enig idee wat die bugfixes oplossen ?
  #420  
Oud 28-01-08, 11:17
atQuest's schermafbeelding
atQuest atQuest is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 201
Standaard

Ik update omdat het leuk is, omdat ik dan naar oplossingen kan helpen zoeken en omdat ik in notime weer in 1.1.2 zit (kost met 30 minuten)

Vooralsnog geen problemen, behalve 1: elke harde powerdown "reset" zet de foon in restore mode (snel weer uit dankzij independence) maar toch, vreemd.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.