//

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac!

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hmmm, ik kan geen BSD subsystem meer installeren. download faled. vreemd internet verbinding is ok. ik kan trouwens niks installeren en ook geen sources meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 15-02-08, 22:03
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

hmmm, ik kan geen BSD subsystem meer installeren. download faled. vreemd internet verbinding is ok. ik kan trouwens niks installeren en ook geen sources meer toevoegen...

edit: er is een update voor het BSD uitgekomen. dus vandaar dat het niet werkte. nu werkt die iig wel weer.

Laatst gewijzigd door madmark; 15-02-08 om 22:16.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 15-02-08, 22:28
Pablo Pablo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard Werkt niet.

Hallo,

Net mijn Iphone (1.1.2) geupdate naar 1.1.3, nieuwe variant is werkend maar geen verbinding met mijn provider!

Alle handelingen volgens het boekje verwerkt, maar allen tevergeefs.

De update heb ik gedraaid via Tiger, met een "oudere" versie van Ijailbreak de nieuwe variant schijnt niet te werken via Tiger alleen via Leopard.

Iemand tips?
  #123  
Oud 15-02-08, 23:15
pevi's schermafbeelding
pevi pevi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 220
Standaard

Wie weet wat de Baseband versie is na een update 1.1.3 (itunes)?
__________________
3G - FW 3.0
I wish i was a Macintosh!
  #124  
Oud 15-02-08, 23:21
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

[wiki]Baseband[/wiki]. Had je zelf ook kunnen vinden he
  #125  
Oud 15-02-08, 23:24
pevi's schermafbeelding
pevi pevi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 220
Standaard

Niet helemaal waar, want nu draai ik 1.1.3 met... baseband 04.02.13_G!
  #126  
Oud 15-02-08, 23:45
Gwendir Gwendir is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

Iemand al succes gehad met een 1.02 versie unlocked met anySIM? Door verblijf in het buitenland - vanaf okt - heb ik alle ontwikkelingen gemist m.b.t. het uppen naar versie 1.1.3. Maar ook alles rond het baseband verhaal klinkt mij al abrakadabra in de oren
Als ik alles goed begrijp is de hamvraag nu voor 1.0.2 gebruikers ....reverginizen alvorens te ijailbreaken of niet? Zo ja is daar een simpel tooltje voor?
  #127  
Oud 16-02-08, 07:29
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwendir Bekijk bericht
Iemand al succes gehad met een 1.02 versie unlocked met anySIM? Door verblijf in het buitenland - vanaf okt - heb ik alle ontwikkelingen gemist m.b.t. het uppen naar versie 1.1.3. Maar ook alles rond het baseband verhaal klinkt mij al abrakadabra in de oren
Als ik alles goed begrijp is de hamvraag nu voor 1.0.2 gebruikers ....reverginizen alvorens te ijailbreaken of niet? Zo ja is daar een simpel tooltje voor?
Als je de zoekfunctie nou eens gebruikt dan kom je het antwoord op je vraag vanzelf tegen
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #128  
Oud 16-02-08, 08:15
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwendir Bekijk bericht
Iemand al succes gehad met een 1.02 versie unlocked met anySIM? Door verblijf in het buitenland - vanaf okt - heb ik alle ontwikkelingen gemist m.b.t. het uppen naar versie 1.1.3. Maar ook alles rond het baseband verhaal klinkt mij al abrakadabra in de oren
Als ik alles goed begrijp is de hamvraag nu voor 1.0.2 gebruikers ....reverginizen alvorens te ijailbreaken of niet? Zo ja is daar een simpel tooltje voor?
zelfs deze topic een beetje doorlezen en je weet wat te doen
  #129  
Oud 16-02-08, 10:26
Pablo Pablo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk bericht
Hallo,

Net mijn Iphone (1.1.2) geupdate naar 1.1.3, nieuwe variant is werkend maar geen verbinding met mijn provider!

Alle handelingen volgens het boekje verwerkt, maar allen tevergeefs.

De update heb ik gedraaid via Tiger, met een "oudere" versie van Ijailbreak de nieuwe variant schijnt niet te werken via Tiger alleen via Leopard.

Iemand tips?
Lekker mezelf quoten; mijn terugkeer naar een oude Nokia is me zwaar gevallen.
  #130  
Oud 16-02-08, 10:30
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk bericht
Lekker mezelf quoten; mijn terugkeer naar een oude Nokia is me zwaar gevallen.
werkte je iPhone daarvoor al? (bootloader 3.9)
Zo ja dan moet je zelf Anysim 1.1.3 installeren via de installer. Om zo je iPhone te unlocken.
  #131  
Oud 16-02-08, 11:40
iRobbert iRobbert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madmark Bekijk bericht
hmmm, ik kan geen BSD subsystem meer installeren. download faled. vreemd internet verbinding is ok. ik kan trouwens niks installeren en ook geen sources meer toevoegen...

edit: er is een update voor het BSD uitgekomen. dus vandaar dat het niet werkte. nu werkt die iig wel weer.

Hoe heb je het dan opgelost? ik zelf kan ook niks meer downloaden/instaleren en krijg een error 'package download failed'

misschien iemand anders een oplossing?
  #132  
Oud 16-02-08, 11:55
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Ik heb een probleem:
Na herstel, en het uitvoeren vn iJailbreak en restoren van de iPhone.
Toen bleek dat mail constant crashed...
Alles opnieuw gedaan, en nu is het goed.
een maatje van mij had hetzelfde verschijnsel...
  #133  
Oud 16-02-08, 11:58
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Bekijk bericht
Ik heb een probleem:
Na herstel, en het uitvoeren vn iJailbreak en restoren van de iPhone.
Toen bleek dat mail constant crashed...
Alles opnieuw gedaan, en nu is het goed.
een maatje van mij had hetzelfde verschijnsel...
Iedereen heeft zo'n z'n grotere of kleinere problemen met het upgraden. Ik heb tot drie keer toe exact dezelfde procedure uitgevoerd met exact dezelfde software. De eerste keer deed het geluid niet, de tweede keer had ik een zeer slecht signaal en de derde keer werkt alles goed. Lees je de diverse fora blijken er meerdere mensen te zijn (geweest) met geluidsproblemen, slecht signaal....maar ook een mailapp die crashed. Schijnt toch een beetje de geluksfactor te zijn bij deze prodecure. Een algehele reset doet soms wonderen.
  #134  
Oud 16-02-08, 12:12
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

Ik heb perfecte ervaringen gehad met iJailbreak! Zelfs nog een keer opnieuw restore gedaan (omdat alles crashte na het proberen te installeren van het NL taalpakket - bleek dat ik eerst BSD subsystem had moeten installeren)... Na de restore hoefde ik alleen nog maar te jailbreaken omdat unlock in takt was gebleven. Verder werkt alles naar behoren: een gevalletje 'no known issues'
  #135  
Oud 16-02-08, 12:27
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

@orbert & pablo
kan het zijn dat jullie met een 3.9 bl werken(of toch proberen?)
volgens mij nog altijd beste met een 3.9bl eerst op 1.1.1 zetten dan verginizen en dan pas nr 1.13 te gaan
heb gisteren ook voor iemand anders zo zijn 3.9 terug inorde gekegen
  #136  
Oud 16-02-08, 13:03
eelko eelko is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Hoi, Ik heb een 1.1.2 OTB geupgrade naar 1.1.3. en met ijailbreak ge-unlocked. Alles werkt bekalve bellen. Ik kan wel gebeld worden maar als ik zelf bel schiet ie terug naar het menu scherm...Sms ontvang ik wel maar kan ik ook niet lezen. Ik heb een vodaphone abonnement. Weten jullie waar dit aan kan liggen???
  #137  
Oud 16-02-08, 13:07
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eelko Bekijk bericht
Hoi, Ik heb een 1.1.2 OTB geupgrade naar 1.1.3. en met ijailbreak ge-unlocked. Alles werkt bekalve bellen. Ik kan wel gebeld worden maar als ik zelf bel schiet ie terug naar het menu scherm...Sms ontvang ik wel maar kan ik ook niet lezen. Ik heb een vodaphone abonnement. Weten jullie waar dit aan kan liggen???
waren al je overbodige apps van 1.1.2 verwijderd voor je aan de upgrade begon??
  #138  
Oud 16-02-08, 13:17
eelko eelko is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Dank voor je snelle reactie! Ik heb m eerst ge-jailbreaked op 1.1.2. toen had ik het zelfde probleem. Nu geupgrade naar 1.1.3. en is er hetzelfde probleem. Ik probeer heel erg wijs te worden van dit maar ik weet echt hoe je overbodige aps verwijderd....
  #139  
Oud 16-02-08, 13:22
eelko eelko is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Hé na de nieuwe jailbreak (onder 1.1.3) kan ik nu wel bellen...Het vreemde nu is dat ie mn contacten op de SIM kaart niet herkent....we zijn er bijna....
  #140  
Oud 16-02-08, 13:50
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eelko Bekijk bericht
Hé na de nieuwe jailbreak (onder 1.1.3) kan ik nu wel bellen...Het vreemde nu is dat ie mn contacten op de SIM kaart niet herkent....we zijn er bijna....
De iphone leest ook geen contacten van de simkaart Als je ifioneguide.nl/113 aan je installer toevoegt dan heb je een programma dat heet simport en importeer je je contacten van de sim naar de iphone.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: kan hem niet unlocken met iliberty,, please help!!!! dennis2010 Unlock 7 01-06-10 14:32
Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? Stinomertrini Desktop-applicaties 7 02-11-09 14:27
mac: ijailbreak gebruikt en dan updaten naar 2.0 mhoutman Jailbreak [archief] 3 23-07-08 13:13
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! guza Unlock [archief] 2 05-03-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.