Providerlogo wijzigen discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) EDIT: Samengevoegd met vorige post wegens succes....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
EDIT: Samengevoegd met vorige post wegens succes.
Laatst gewijzigd door fedorr; 07-12-07 om 16:07. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik ga het even proberen
edit: en WERKEN!! Fedorr, je bent geweldig! Ik heb nu heel netjes mijn orange logo in beeld. Bewijs toegevoegd Laatst gewijzigd door Nikooos; 07-12-07 om 15:16. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok.. dat wilde ik even weten. Werkt super bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit werkend voor vodafone.
Thnx! |
|
||||
|
||||
lekker dan
ik heb het net aangepast en nu start mn iphone niet meer op hij blijft hangen op het logotje bij het booten |
|
|||
|
|||
Laat me raden? 1.1.3?
|
|
||||
|
||||
nope 1.1.2
|
|
|||
|
|||
heeft iemand wat mooie afbeeldingen voor vodafone? kan ze nergens vinden..
|
|
||||
|
||||
Dat wil ik ook! Maar dan wél onder 1.1.4. Is er iemand hier die dat voor elkaar heeft (psychonikeo?) en in enkele stappen kan uitleggen hoe ie dat heeft gedaan?
|
||||
|
||||
Ik heb hier nog geen oplossing voor gevonden..
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat ik voor 1.1.4 (of voor 1.1.3 methode is niet veranderd) een wiki had geschreven, maar ik kan hem niet meer terug vinden. Ik ben trouwens een paar weken offline geweest vanwege een verhuizing.
edit: ik heb hem gevonden hier is een handleiding met reacties van anderen voor 1.1.3 en 1.1.4. https://forum.iculture.nl/f59/i...o-1-1-3-a.html |
|
||||
|
||||
Ik had /heb Carrier Logo Pack van Fab1Man (iFoneguide eXperimental) geïnstalleerd, zodat Orange in het juiste lettertype verscheen. Vond het jammer dat het niet in het oranje/wit was. Vandaag via een combi van Make it Mine, Customize 2.0 (beta) en het thema OrangeCarrier alsnog gelukt.
Helaas is het een statisch iets, wat zich niet aanpast in het buitenland, maar voorlopig vind ik het best zo. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist in de directory system/library/carrier bundles/TMobile_nl.bundle de volgende bestanden geplaatst: Default_CARRIER_TMOBILE.png en FSO_CARRIER_TMOBILE.png, dit zijn dan logos van Tmobile. Ik heb ze ook in de directory gezet Unknown.bundle nadat de eerste niet werkte. Ik heb ze nu in beide directorys staan en alle rechten ook al op 755 gezet (zoals ik ook al ergens had gelezen op het forum) alleen ik heb nog steeds mijn logo's niet.
Reset uitgevoerd, sim kaart verwijderd heeft ook geen baat gehad. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een tip?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus een probleem hiermee.
Ik heb dus mijn iPhone geunlockt met QuickPwn maar dan zonder Cydia en Installer. Nu, ik verken mijn iPhone met iPhoneBrowser en ik voeg handmatig een proximus-folder toe met de juiste bestanden. Maar na een reboot blijft het scroll-logo van proximus gewoon staan. Zie ik soms iets over het hoofd? Citaat:
Laatst gewijzigd door King1987; 29-12-08 om 23:49. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Kan je dat ook (al) voor 3.0?
Ik zou graag een logo van Mobile Vikings hebben.. |
|
||||
|
||||
Kan iemand me helpen , ik snap het ff niet meer maar wil graag mijn stomme T-Mobile carrier logo vervangen voor de orginele ( met roze t en de dots ) , wil iemand me dit misschien stap voor stap uitleggen , ik draai op FW 3.1.2 met blackra1n JB .
Thnx . TOCH VICTORY , na lang puzzelen en kl%%tzakken is me het dan toch gelukt en heb ik het "echte" T_Mobile logo
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN...... Laatst gewijzigd door Michel15; 29-10-09 om 09:57. Reden: edit knop gebruiken |
|
||||
|
||||
Zou je dit kunnen verwoorden in een tutorial... staan meerdere topics over maar geen een knappe.
|
||||
|
||||
Tutorial schrijven is geen probleem , die staat er ook wel , het vinden van de logo's is meer het probleem , als je T-Mobile hebt dan kan ik je meteen helpen anders moet je eerst de logo's zoeken die staan ergens in de eerdere posts .
Here we go ¡¡¡¡ inloggen via WinScp je gaat naar de map /System/Library/Carrier Bundles/ hier zie je eerst een hoop mappies met nummers , even doorscrollen naar beneden naar de map TMobile_nl.bundle . Deze open je , je backupt je orginele logos en dan vervang je ze voor de nieuwe . Even kijken of ze dezelde naam hebben als de orginelen en anders de extentie aanpassen ( in WinScp ,onder windows lukt het niet ) , bv bij mij stond er nog .bmp achter , deze weggehaald en toen klopte ze , Reboot en dan moet het werken , heb zelf nog getest met andere providers en dan komt er geen T-Mobile testaan maar het desbetreffende naamlogo van die provider . indien het lukt laat dit dan ook even weten en ook als je tegen problemen aanloopt met zijn allen weten we meer dan een . Laatst gewijzigd door ThaBudz; 11-11-09 om 18:28. Reden: je vergeet wel eens wat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I-150 wijzigen | Franko | Odido (T-Mobile) | 0 | 09-11-10 01:06 |
.com knop wijzigen in .nl? | PSlomp | iPad algemeen | 10 | 19-06-10 20:34 |
contacten wijzigen | fritskos | iPhone algemeen | 0 | 30-05-10 09:56 |
Providerlogo T-Mobile | jamy015 | Archief | 2 | 28-06-09 20:12 |
[Logo] Wijzigen | Jensteh | iPhone Apps | 3 | 17-11-08 21:15 |
|
|