//

Legaal unlocked iPhone Frankrijk

Legaal unlocked iPhone Frankrijk discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is nu na een restore met de t-mobile sim wel half gelukt. Hierna de bekende 'The SIM card in this iPhone does not appear ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Handleidingen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 14-07-08, 22:37
r0ger r0ger is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Het is nu na een restore met de t-mobile sim wel half gelukt. Hierna de bekende 'The SIM card in this iPhone does not appear to be supported....'
daarna de orange sim erin. Toen werd de iPhone geactiveerd en daarna de t-mobile sim weer terug en ik kan bellen ZONDER het toestel met iLiberty+ te moeten activeren of unlocken.

Alleen als ik hem aan de computer koppel dan komt iTunes met de melding 'The SIM card in this iPhone does not appear to be supported....'
Dus ik kan wel bellen maar niet synchroniseren....

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Alvast bedankt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 15-07-08, 12:17
Ine88 Ine88 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Welke stappen moet ik ondernemen als ik een iPhone in Zwitserland koop en hem legaal wil unlocken en mijn Hi abonnement er in wil stoppen? en wordt dat een duur grapje?

Ik heb niet zoveel verstand van dingen als unlocken enzo en de stappen die ik moet zetten dus mij is het nog niet zo duidelijk.

Hopelijk kan iemand mij helpen...
Groetjes, Ine.
  #123  
Oud 30-07-08, 11:39
lEl's schermafbeelding
lEl lEl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 31
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lEl Stuur een bericht via MSN naar lEl
Standaard

@r0ger, probeer je hem in DFU ( https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html ) te plaatsen en restore hem met de nieuwe iPhone firmware.
ps. Het is toch het stappenplan van hierboven dat je gebruikt he? anders niet restoren naar 2.0 ik zou niet weten of je het deftig kan unlocken...
@Ine88, goh ik zou het niet weten, zoek je eens op Google? Misschien vind je op andere fora (zoals dat van One More Thing ofzo) wel meer uitleg...
Ik zal zelf ook eens kijken, maar nu ik het mij herrinner denk ik niet dat het mogelijk is er een uit Zwitserland mee te nemen. Koop er een in België, daar kost de 8 gigversie 525 euro zonder simlock
__________________
hij komt, hij komt...
  #124  
Oud 23-02-09, 18:34
Aaron Aaron is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Chessy, Fr
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar Aaron
Standaard

Goed zojuist heb ik met Orange gebeld om mijn iPhone 3G te unlocken.
Ik heb tot en met december in Frankrijk gewoond en daarna met Yellowsn0w een unlock uitgevoerd om er met mijn Nederlandse sim ook mee te bellen, maar nadat de iPhone crashte wilde ik liever een legaal unlockte iPhone, gelukkig is dat in Frankrijk na een half jaar gratis.

Ik hoefde geen adres door te geven voor codes, alleen een mail adres waar ze iets naartoe zouden sturen.
Aangezien ik niet weet of ze die begrepen heeft (G en J lijken nogal op elkaar in het frans) wilde ik graag weten of de procedure van het restoren voor de iPhone 3G hetzelfde is als voor de normale iPhone zoals in de openingspost geschreven?
  #125  
Oud 18-06-09, 21:00
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

Kan iemand zijn toendertijd tijdelijke nummer PM'en, ik ga het nu met mijn IMEI proberen (ooit van O2 geweest, is meer dan 6 maanden oud want is 2G), kijken of het überhaupt werkt, wie o wie kan mij helpen aan zijn mobicarte nummer van toen?
  #126  
Oud 16-10-09, 01:13
erol erol is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

poging telefoon officieel unlocken

ik ben naar lille gereden voor een orange kaart. 15 euro + 100 euro belwaarde heb ik gekocht. Heb gebeld met het telefoonnummer +33 6 07 62 64 64. Ik kreeg een mijnheer die geen vlaams kon ... dus ik in m n beste frans proberen uitleggen. Tja zei die 48 uren moet je wachten omdat je nummer nog niet actief is. Had wel ondertussen aan 150 euro aan belkrediet. Opeens zag ik dat 3g ging en ik mobistar als provider kreeg. Telefoon gejailbreaked en cydia geinstalleerd. 'k dacht nog eens te kijke naar m n belwaarde. 0.28 cent boooooooooooooooyyyynnnnnnnk 0.28 cent schoot er nog over. Shiiiiiit waar zijn die 150 naartoe. Ik kreeg ook een andere nummer +33825000723 die moest ik bellen om te unlocken zei die persoon. Klopt dit. Zijn er mensen die ook zoiets meegemaakt hebben hoe ze hun telefoon officieel geunlockt kregen via Orange.
  #127  
Oud 16-10-09, 11:46
erol erol is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

legaal unlocken lukt niet als je geen sim meegekregen hebt. k heb gebeld met orange. Shiit zeg apple... Hoe moet het nu verder...
  #128  
Oud 11-03-10, 21:49
hans.vanheste hans.vanheste is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

HALO ! Franse iphone gekocht !
enkele weken werkte die perfect !
nu werkt alles nog uitgezonderd de telefoon !
kan iemand helpen?
  #129  
Oud 06-04-10, 17:00
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Hier hetzelfde probleem. Ik weet niet of dit onderwerp nog gevolgd wordt, aangezien het een jaar geleden is dat de vorige reactie was. Maar ik heb dus een iphone 3gs in Frankrijk meegekregen uit de Apple Store. Hem in een SFR winkel laten aktiveren met mijn eigen simkaart(t-mobile). Ik ging ervanuit dat de iphone simlockvrij was, maar toen ik van de week een herstel deed, kon ik niet meer activeren (simkaart niet correct melding). Ik wil dolgraag via de legale weg unlocken. Zodat ik hem niet elke keer hoef te knijpen als er weer een update komt of ik moet herstellen. Heb geen franse simkaart erbij gekregen, maar wel eentje via ebay besteld. Heb geen visa kaart. En wel proberen te bellen naar Orange, maar willen alleen frans spreken, en dat kan ik niet. Donderdag gaat een collega van me bellen, die spreekt wel goed frans. Maar is het uberhaupt mogelijk??
  #130  
Oud 06-04-10, 17:26
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

wellicht heb je wat aan dit topic Franse Iphone
Aangezien je hier zelf ook al in hebt gepost weet je het antwoord al...

Laatst gewijzigd door debroei; 06-04-10 om 17:28.
  #131  
Oud 06-04-10, 17:44
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Het antwoord op de vraag of het uberhaupt mogelijk is, nee dat antwoord heb ik niet. Dus gaarne verlos me van de vraag
  #132  
Oud 06-04-10, 17:51
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Moet je even wat meer info delen, welke firmware je gebruikt en welke Baseband versie.
Baksteen88 schreef in het andere topic:

Citaat:
Activeren gaat je lukken met die SFRsimkaart, geen probleem als de iPhone van deze provider is. Alleen is het dan nog wachten op de Jailbreak/Unlock tot je weer kunt bellen.
Nu heb je vervolgens niet meer laten weten of dit ook is gelukt.Als je hierop geen feedback geeft kunnen we je hier ook niet mee helpen.
Waarschijnlijk doel je op de Unlock en jailbreak van deze fimware en niet op de activatie van je Iphone.
Dat is helaas nog niet mogelijk met de nieuwste firmware.
  #133  
Oud 06-04-10, 18:05
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Nja wat ik ook in de andere topic schreef. Toen mijn toestel in Frankrijk geactiveerd werd, is dat gewoon met mijn t-mobile kaart gedaan. En kon ik er in Nederland alles mee. Er stond toen al officiele 3.1.3 en nieuwste baseband op. Alleen toen ik hem van de week even aan de herstel hing, en hem instelde als nieuwe foon(zag op een forum dat je daarmee je tether optie terugkreeg), kon ik hem niet meer activeren. Heb het kaartje ook nog niet binnen dus kan daar ook nog geen feedback over geven. Mijn hoop is dat wanneer ik hem met het sfr kaartje geactiveerd krijg, hij ook gelijk unlocked is. Maar ben er bang voor!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel StarlightNo1 Odido (T-Mobile) 7 11-11-10 15:25
iPhone 3GS: legaal unlocked O2 Ierland...en nu? Kurgann Unlock 3 14-04-10 11:06
Frankrijk unlocked iphone kopen nanoman Koopinformatie Rest Europa 34 12-02-08 00:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.