Legaal unlocked iPhone Frankrijk discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of je 1 keer moet bellen met je iphone in frankrijk en of je ook in frankrijk je beltegoed moet opwaarderen, of kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone actieveren
weet iemand of je 1 keer moet bellen met je iphone in frankrijk en of je ook in frankrijk je beltegoed moet opwaarderen, of kan je iphone ook in nederland worden geactiveerd. en kan je ook in nederland opwarderen ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iphone orange
weet iemand mischien of je ook gewoon een nederlandse orange simkaart in een franse iphone kan steken, want als dat kan hoef je hem niet te unlocken .
|
|
||||
|
||||
noop,niet als je hem niet unlockt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste dat je kan doen: iPhone kopen in orange store azo als je buiten komt, die orange sim kaart in je gewone gsm steken snel even bellen naar iemand (of laten bellen..) zodat de kaart werkt, en dan pas de grens oversteken
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone 2
weet iemand toevalig al wat de simlock vrije iphone 2.0 gaat kosten?
|
|
|||
|
|||
geef mij één goeie reden hoe iemand dat nu al zou kunnen weten? :S
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dit staat gepost op de nieuwspagina.. 509 euro ofzo dacht ik voor 8GB, en dan moet je nog 100 euro bij voor unlock
|
|
||||
|
||||
als je een fransoos bent, dan moet je 609 euro betalen
|
||||
|
||||
@polowater
omdat het met de iPhone die er nu is ook gaat misschien? Ik heb het zo gedaan. En op onemorething.nl nog vele anderen!
|
|||
|
|||
Ik heb een 'oude' iphone uit frankrijk. Hij zou unlocked moeten zijn (met iLiberty+ alleen activatie uitvoeren en ik kon bellen met mijn t-mobile sim). Ik heb hem nooit aan de praat gekregen met mijn nederlands iTunes account. De 100 eur is wel afgeschreven.
Nu heb ik op restore gedrukt en er staat netjes 2.0 op. Activatie werkte niet. Naar veel geploeter een frans iTunes account gemaakt en nu werkt de activatie wel. Hoera! Dus meteen mijn (nederlandse) t-mobile sim erin en.... nu krijg ik de melding 'The SIM card in this iPhone does not appear to be supported. Only compatible SIM cards from a supported Carrier may be used to activate iPhone....' Maar ik heb hem net geactiveerd met die orange sim kaart. Weet iemand wat ik kan doen/wat er aan de hand is? Bellen met de franse prepaid vindt ik net iets te duur. |
|
|||
|
|||
je moet restoren terwijl je t-mobile sim er in steekt
|
|
||||
|
||||
Hallo, Ik ken r0ger met toeval, maar ook de restore met de NL T-Mobile sim blijft een melding geven, volgensmij de zelfde. Maar hier zal r0ger zelf ook wel even meer info over geven.
gr juriaan
|
|||
|
|||
Hoi Stino,
Dit werkte niet. Ik ben hem nu aan het downgraden naar 1.1.4 op een xp machine met behulp van onderstaande linkjes. [Guide] iPhone 2.0 to 1.1.4 downgrade - Neowin Forums http://www.***********/iphone-downgr...naar-114/1459/ Na veel geploeter is het me eindelijk gelukt om de iPhone te downgraden naar 1.1.4. Alles werkt en de iPhone wordt geactiveerd met de (franse) Orange sim Daarna weer gerestored met de t-mobile sim erin. Maar geeft dezelfde SIM melding als eerder nl 'The SIM card in this iPhone does not appear to be supported....' Gelukkig kan ik hem nu wel weer unlocken en gebruiken pffff. |
|
|||
|
|||
werkt het ook via Zwitserland
Ik zag dat je in zwitserland voor iets meer dan 350 euri een 8gb iphone 3g koopt met prepaid card. Dat is nog eens een fijne prijs.
Maar, weet iemand, of kan iemand bevestigen dat een dergelijke truc als hierboven via Frankrijk ook werkt via zwitserland?? Dus tegoed kopen, registreren op CH adres,, bellen, etc ?? Let me know!! Dan kan ik hem komende vakantie gelijk meenemen vanuit La Suisse! Merci! Jasper |
|
|||
|
|||
Orange moet nog dmv het imei nummer doorgeven aan apple zodat het toestel unlocked is. Dat kost je in de eerste 6 maanden 100 euro die van je prepaid tegoed wordt afgeschreven (moet er dus wel opstaan). Als ze dit ook in Zwitserland doen dan zit je volgens mij goed.
|
|
|||
|
|||
Wow, unlocken kost 100 euro?? Maar tsja, dan heb je wel een legaal geunlockte iphone... en nog stukken goedkoper dan via Frankrijk.
Ik kijk het nog een poosje aan en hoop voor eidn augustus 100% zeker te hebben of en hoe het werkt. Ga ik er dan 1 uitzoeken thanx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel | StarlightNo1 | Odido (T-Mobile) | 7 | 11-11-10 16:25 |
iPhone 3GS: legaal unlocked O2 Ierland...en nu? | Kurgann | Unlock | 3 | 14-04-10 12:06 |
Frankrijk unlocked iphone kopen | nanoman | Koopinformatie Rest Europa | 34 | 12-02-08 01:57 |
|
|