//

Legaal unlocked iPhone Frankrijk

Legaal unlocked iPhone Frankrijk discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ook zoveel kwijt maar je hebt nu tenminste de rotzooi van die jailbreaking toestanden niet... Was dat een beetje beu. Nudat de SDK eraan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Handleidingen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-01-08, 20:27
Scap Scap is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Ben ook zoveel kwijt maar je hebt nu tenminste de rotzooi van die jailbreaking toestanden niet... Was dat een beetje beu. Nudat de SDK eraan komt, gaan de mogelijkheden van de iPhone pas echt duidelijk worden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-01-08, 20:30
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

zo is dat en met een beetje pech komt er binne een maand of 2 een 3G iphone uit en zijn de non-3G iphones spotgoedkoop..


-BUMP-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stino Bekijk bericht
ik ga er zaterdag achter
Hoe kan je controleren hoeveel geld er op je mobicarte staat?
is het nog steeds 75 euro + 25 euro gratis of moet je nu alweer de volle pot betalen(kan een actie zijn ofzo)
en _moet_ je een frans adres ingeven op je itunes account of werkt dit ook met een 'buitenlands' adres?

Laatst gewijzigd door Stino; 28-01-08 om 20:33.
  #23  
Oud 28-01-08, 20:45
lEl's schermafbeelding
lEl lEl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 31
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lEl Stuur een bericht via MSN naar lEl
Standaard

buitenlands klantennr hebben ze mij gegeven in de winkel, ik weet niet hoe je je crediet bekijkt, daarvoor moet je eens naar deze One More Thing :: Bekijk onderwerp - iPhone vanaf morgen in Frankrijk.... unlocked te koop thread gaan op het forum waar ik ook actief ben. Ze zullen je daar ongetwijfeld antwoorden kunnen geven. Je MOET het Franse adres in iTunes opgeven en hetzelfde aan de telefoon. Bel de klantendienst gewoon met de vaste lijn.
__________________
hij komt, hij komt...
  #24  
Oud 28-01-08, 21:13
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

(+33 607 62 64 64) is het nummer vn de klantendienst
  #25  
Oud 28-01-08, 21:19
lEl's schermafbeelding
lEl lEl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 31
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lEl Stuur een bericht via MSN naar lEl
Standaard

Voila, nu moet je het niet meer vragen
  #26  
Oud 28-01-08, 21:35
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

wtf!! ik pas hier m'n iTMS account aan naar een franse ipv een belgische.. zegt ie da m'n visakaart niet geldig is ofzoiets.. het werkt perfect als het een belgisch adres is..

-edit-
One More Thing :: Bekijk onderwerp - iPhone vanaf morgen in Frankrijk.... unlocked te koop

mss is een franse account toch niet nodig...


-edit 2-
in pm van shvdv kreeg ik dit als antwoord:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shvdv
Klopt, je hebt ook geen franse iTunes account nodig.

Ik heb een Nederlandse iTunes account, maar volgens mij heb je helemaal geen account nodig. Orange heeft gewoon veel tijd nodig om het IMEI nummer door te geven aan Apple. Zodra apple je iphone nummer heeft herkent wordt automatisch je telefoon via een "herstel" in iTunes unlocked. Itunes maakt contact met de apple server er zorgt ervoor dat je telefoon wordt unlocked.

Er was in het begin wat verwarring over...ik kon namelijk ook geen franse itunes account maken omdat ik geen franse credit card had... Maar zonder dat ik verder iets had gedaan (wel nog keertje met Orange gebeld want het duurde nogal lang) is mijn iPhone unlocked... en inmiddels 1.1.3 geïnstalleerd zonder een centje pijn

Dus vergeet die franse iTunes account maar
Nu heb ik hem nog gevraagd wat voor adres je moet doorgeven als je belt met orange, daar is het wss wel het franse adres (van de winkel dus )

Laatst gewijzigd door Stino; 28-01-08 om 23:02.
  #27  
Oud 29-01-08, 01:06
DynamicNL DynamicNL is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 26
Standaard

In deze thread staat dat je ook een nederlands iTunes account en ook een nederlands adres kan gebruiken. Nog andere mensen die dit kunnen bevestigen?

En hoe gaat dat met die klanten service daar? Spreken die engels of moet ik een spoedcursus frans gaan doen?
  #28  
Oud 29-01-08, 01:49
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

klantenservice spreekt frans van wat ik gehoord heb
ik ga binnekort (deze week of volgende week) normaal achter 2 iphones in frankrijk (750 euro per foon) en die zullen beide geactiveerd worden op een belgische iTMS account.. (of toch proberen) indien het niet lukt ga ik zoeken naar een andere manier.. mijn account omvormen tot frans gaat niet want m'n visa is dan niet geldig..
i'll keep you posted
  #29  
Oud 29-01-08, 12:17
Scap Scap is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Geen account aanmaken voor je begint. Je kan tijdens de activatie van je iphone ook een account aanmaken. Dan aanvaard hij de VISA wel. Ik had ook eerst problemen met het VISA nr maar dan heb ik het via de activatie gedaan en het ging zonder problemen. Mijn iphones staan geregistreerd op het adres van familie van me in Parijs dus dat ging nog vlot.
  #30  
Oud 29-01-08, 12:26
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

Welja maar volgens shvdv is het niet eens nodig om een franse iTMS account te hebben.. dusja.. mss gwn proberen met m'n belgische ?
  #31  
Oud 29-01-08, 13:22
LJJ's schermafbeelding
LJJ LJJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scap Bekijk bericht
Ben ook zoveel kwijt maar je hebt nu tenminste de rotzooi van die jailbreaking toestanden niet... Was dat een beetje beu. Nudat de SDK eraan komt, gaan de mogelijkheden van de iPhone pas echt duidelijk worden.
Dus je hebt nu een iphone, zonder 3rd party apps? Handig Bevalt het spelen met de calculator?


(met die SDK zal er vast veel moois gemaakt worden, alleen heb ik het idee dat we toch nog lang aan het jailbreaken zullen zijn...)
  #32  
Oud 29-01-08, 13:37
Scap Scap is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

mn iphone laat ik zo... mn Touch is mn knoei tool geworden
  #33  
Oud 29-01-08, 20:56
spunt spunt is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik begin meer en meer zin te krijgen om de auto/trein te pakken en effe naar Lille te rijden! maar 1 ding zou ik graag nog willen weten:

Het belcrediet van 100€ zet je op het orangekaartje dat je meekrijgt met je iphone. Als je belt naar de klantendienst moet dit dus met een andere telefoon? Hoeveel gaat me dat dan kosten, naar het buitenland bellen is niet echt goedkoop...?



ps: thx voor deze prachtige Wiki waardoor ik al veel slimmer ben geworden ^_^

Laatst gewijzigd door spunt; 29-01-08 om 21:12.
  #34  
Oud 29-01-08, 21:08
rubenowns rubenowns is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Mijn pa is vandaag een gaan halen in de orange winkel op la defense in parijs en hij is aan het opladen als alles goed loopt laat ik wel eens iets weten. mijn pa heeft 100 euro krediet gekocht en daar krijg je 50 euro bij ofzo kweet nie juist dan heb je zeker genoeg om te bellen naar service nummer. Maar hij kan die kaart achteraf ook wel gebruiken . die 100 euro word af jouw kaart gehaald om je iphone te unlocken
  #35  
Oud 30-01-08, 01:04
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

ik denk da ik ook 100 euro ga kopen zoda ik met m'n iphone kan bellen naar de klantenservice
  #36  
Oud 30-01-08, 11:35
rubenowns rubenowns is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Iphone is geactiveerd via itunes. Firmware is geupgraded van 1.1.2 naar 1.1.3 de prepaid card is geactiveerd maar het belkrediet bedraagt nog steeds maar 5 € mijn pa wacht nog tot de 100 € erop staat. Hij heeft wel als eens gebelt naar een vast nummer en met een vast nummer gebelt naar de iphone en dat werkt allemaal wel zodus alles werkt tot nu toe gewoon nog wachten totdat hij kan bellen naar klantenservice en dan wachten op unlock. ik hoop dat dat voor donderdag avond gedaan is dan heb ik hem direct ungelocked in de handen
  #37  
Oud 30-01-08, 13:49
Scap Scap is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Het duurt toch een dag of 3-4 vooraleer je de boodschap te zien krijgt op je iTunes denk ik.. Ik zit nu aan 2 dagen hehe.
  #38  
Oud 30-01-08, 17:10
dvanhauwaert dvanhauwaert is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Heeft iemand misschien zin om deze procedure te proberen met een Amerikaanse telefoon en zo'n Mobicarte ? Kwestie van het imei nummer van de telefoon door te geven en te wachten, of niet ?
Dan ben je der voor een kleine 400 euro van af.

Dus: nog 3 mensen nodig die samen elk 100 euro willen inleggen om dit te proberen ?
Als het lukt dan houdt één iemand de foon, betaalt de anderen en deze kunnen op hun beurt met een gerust hart aan de slag.

Wie durft ?
  #39  
Oud 30-01-08, 19:52
Skitel's schermafbeelding
Skitel Skitel is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Skitel
Standaard

@dvanhauwaert: Je kan dat dan toch maar 1x proberen? Dus dan heeft 1 iemand een legale tellie, en de rest niks.
  #40  
Oud 30-01-08, 20:55
spunt spunt is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

je ben met 3, betaald elk 25€, je probeert het uit op 1 iphone

-lukt het, de iphone bezitter = blij; geeft 25€ aan de andere en dan kunnen zij het ook doen

-lukt het niet, heb je pech, dan ben je elk 25 euro kwijt, ben je een ervaring rijker, en gelukkig minder kwijt dan dat je het alleen zou doen.

zo simpel is het
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel StarlightNo1 Odido (T-Mobile) 7 11-11-10 15:25
iPhone 3GS: legaal unlocked O2 Ierland...en nu? Kurgann Unlock 3 14-04-10 11:06
Frankrijk unlocked iphone kopen nanoman Koopinformatie Rest Europa 34 12-02-08 00:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.