Legaal unlocked iPhone Frankrijk discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 4 weken moeten wachten, mensen MAAR het was wel tussen kerst en nieuwjaar dus ik denk niet dat er dan veel gewerkt zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb 4 weken moeten wachten, mensen MAAR het was wel tussen kerst en nieuwjaar dus ik denk niet dat er dan veel gewerkt zal worden bij Apple en Orange...
|
|
|
||||
|
||||
De Franse iPhone's (1.1.2. & 1.1.3.) worden softwarematisch unlockt door Apple, dan zou dit toch ook dmv een illegale unlokc moeten lukken?
|
|
|||
|
|||
apple zet de imei van de iphone in itunes.. en zo weet de iphone dat hij mag werken zonder sim lock dus als een hacker die imei-check kan nabootsen wel ja
|
|
||||
|
||||
Zou je dan niet itunes kunnen laten denken dat jou IMEI er door Apple is ingezet dmv wat hacks?
Laatst gewijzigd door Skitel; 04-02-08 om 20:58. |
|
|||
|
|||
Hij is unlocked! I'm a happy man Woooot
|
|
|||
|
|||
Gisteren aan het einde van de middag uiteindelijk ook voor de bijl gegaan en een iPhone gekocht. (Voor het geval het ertoe doet: bij de winkel 24 rue de Rivoli, Paris.) Met mobicarte, want hoewel ik part-time in Frankrijk woon is het uiteindelijk toch de bedoeling om hem met m'n Nederlandse abonnement van Vodafone te gaan gebruiken. De transactie in de winkel ging soepel en zonder problemen.
Gisteravond meteen de iPhone geactiveerd en na een kwartiertje kreeg ik ook al de bevestiging dat de 'lijn' operatief was. Meteen even opgeladen en tot vandaag gewacht om de klantenservice te bellen. Dat was, serieus, het meest vlotte gesprek dat ik *ooit* met een Frans staatsbedrijf heb gevoerd, en zeker met Orange. Enfin, na het noemen van het telefoonnummer, het afboeken van de 100 euro van mijn kaart en het oplezen van het IMEI-nummer van de telefoon was alles in twee minuten geregeld: binnen 7 dagen ontvang ik de brief waarin de aanwijzingen staan voor de unlock, maar het zou best eens kunnen dat een en ander binnen drie dagen al geregeld is, volgens het klantenservicemannetje. Ik wacht rustig af, maar vooralsnog ziet het er zonnig uit. Pas mal du tout. (Wat een waanzinnig briljant apparaat trouwens, maar dat hoef ik jullie vast niet uit te leggen .) |
|
|||
|
|||
zaterdag moet je eens restoren, normaal is hij dan unlocked
(als je ten laatste donderdag belt is het zaterdag, vanaf vrijdag wordt het dinsdag..) (tot zover ik al gemerkt heb ) |
|
||||
|
||||
Zijn er al vorderingen met het plan om het officieel unlocken te proberen met een US iPhone in Frankrijk?
Laatst gewijzigd door RRPhantom; 06-02-08 om 19:52. |
|
||||
|
||||
Ben ik ook benieuwd naar!
|
|
|||
|
|||
Nog niet genoeg geïnteresseerden, ook nog niemand die z'n iPhone ter beschikking wil stellen.
'k Verwacht ook niet meteen veel animo ervoor. |
|
||||
|
||||
Zou iPhoneclub zoiets niet kunnen organiseren?
|
|
||||
|
||||
Ja, iets op de frontpage zodat er wellicht meer gegadigden zijn?
En ik denk sowieso niet dat je iPhone gebrickt word door zoiets. Je zou eerst het succesvol unlocked scherm in iTunes moeten zien. |
|
|||
|
|||
En vandaag was het dan zo ver: hij is sinds een uurtje unlocked. Procedure gaat dus tegenwoordig vrij snel !
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die hun orange iPhone onlangs officieel hebben laten unlocken?
Ik heb dinsdag 12/02 gebeld naar de klantendienst van Orange, mijn 100 euro is van mijn mobicart maar ben nog steeds aan het wachten op de unlock. Elke dag eens een restore via iTunes van de iPhone maar tot op heden nog geen verlossend bericht gekregen. Heb al eens een restore geprobeerd met een buitenlandse sim (wat volgens sommige fora ook een oplossing kan zijn als je te lang op het bericht moet wachten). De snelle service van begin deze maand, waar je maar een weekje moest wachten op jouw unlock, is dus duidelijk voorbij. Geduld zal een schone deugd zijn.... |
|
|||
|
|||
Kan je feitelijk ook andere dingen installeren op deze legaal unlockte iphones?
zonder jailbreak bedoel ik dan... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je sluit nooit direct een abonement af he als je een gelockte koopt moet je hem activeren door op itunes een abbonement af te sluiten als je een ungelockte koopt moet je bellen om hem te unlocken en hem laten unlocken op itunes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kreeg weer een vriendelijke helpdesk-dame aan de lijn. Wat bleek: De vorige helpdesk-heer had mijn IMEI nummer niet gevraagd. Hierdoor was de unlock aanvraag niet doorgegeven aan Apple. Na het doorgegeven van het IMEI nummer was het opnieuw wachten geblazen tot vandaag vrijdag 7/03 en mijn Franse Iphone is nu eindelijk unlocked sinds een uurtje. |
|
||||
|
||||
Is de losse verkoop prijs nogsteeds 649?
gr juriaan
|
|||
|
|||
Je moet dus vloeiend Frans kunnen spreken... met helpdesk van Orange in Frankrijk... Of kan je het in het Engels doen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel | StarlightNo1 | Odido (T-Mobile) | 7 | 11-11-10 16:25 |
iPhone 3GS: legaal unlocked O2 Ierland...en nu? | Kurgann | Unlock | 3 | 14-04-10 12:06 |
Frankrijk unlocked iphone kopen | nanoman | Koopinformatie Rest Europa | 34 | 12-02-08 01:57 |
|
|