Legaal series kijken op de iPhone! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een avondje speurwerk, heb ik toch hun site achterhaald! Ze zitten op een tijdelijk domein waarschijnlijk. Check hier de oude, vertrouwde database van 3click.tv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na een avondje speurwerk, heb ik toch hun site achterhaald! Ze zitten op een tijdelijk domein waarschijnlijk.
Check hier de oude, vertrouwde database van 3click.tv . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze zijn nog steeds down. |
|
|||
|
|||
Jammer! Had me anders wel tof geleken
|
|
||||
|
||||
3click.tv is terug online, er is opnieuw hoop
Wel nog steeds deze boodschap: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door King1987; 26-01-09 om 00:10. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Hopelijk komt het weer snel voor de iphone!
|
|
||||
|
||||
Ik vrees ervoor ... Het was ook een beetje te mooi om waar te zijn hé ;-)!
De betalende service komt er sowieso wel terug, maar die zal dan extra beveiligd zijn (en indien die dan weer gekraakt zou worden, gooien ze de iphone service gelijk weer dicht). |
|
|||
|
|||
De site is inmiddels wel weer online, alleen is t nog steeds niet mogelijk om een aflevering te kijken. Dat de site weer online is is iig wel een goed teken!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Is hier niet iets mee te doen? http://www.tv-links.cc/
|
|
||||
|
||||
Das geen formaat waar de iPhone mee werkt...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Het zou fijn zijn als je op de iPhone het journaal zou kunnen zien.
Weet iemand of dat mogelijk is? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
of je probeert deze app: Journaal voor de iPhone krijgt update en nieuw icoon > Nieuws > iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Fantastisch!! De app Journaal die via iTunes is te installeren voldoet volledig aan mijn wensen.
|
|
|||
|
|||
Goodbye iPhone, Hello Windows SmartPhone!
February 5th, 2009 We have officially discontinued the streaming iPhone service due to complication involved with the iPhone and its' limitations. The good news is we are now streaming to phones with the Windows Mobile Operating System or commonly refered to as SmartPhones. The good people at Skyfire allow this to be possible using their new Smart Phone browser. If your currently using a SmartPhone and would like to begin using this service just download the free browser from SkyFire.com and log into our mobile site version and take your TV with you! For a complete list of devices supporting Windows Mobile Devices visit the official site Windows Mobile |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ga mijn Iphone hiervoor niet omruilen voor een Windows Mobile phone . |
|
||||
|
||||
En hij is geüpdate. Helaas werkt 3click.tv niet meer. Als iemand met een betaald account met mij contact wil opnemen om te zoeken of er nog een opendir is.
Ik heb wat meer sites toegevoegd, waaronder wat serie sites. Helaas zitten er geen goede serie sites meer bij. |
Labels |
series serie kijken tv |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in films en series | blaugrana | Chat en geruchten | 16 | 02-03-09 00:52 |
|
|