Vanuit mail geen url kunnen openen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen met het volgende: sinds de installatie van iOS 10.13.2 op mijn iMac kan ik geen links meer openen. Niet meer vanuit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vanuit mail geen url kunnen openen
Wie kan mij helpen met het volgende: sinds de installatie van iOS 10.13.2 op mijn iMac kan ik geen links meer openen. Niet meer vanuit mail, maar ook niet vanuit andere applicaties. Er wordt wel een (Chrome) scherm geopend, maar dat is een blanco pagina.
Ik heb op iCulture gelezen dat bij iOs 9.1 datzelfde probleem ooit heeft bestaan, maar dat is allang weer gefixed. Iemand enig idee wat ik kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik liep sinds kort tegen hetzelfde aan op mijn MacBook en iMac. Ik vond vandaag deze oplossing op een Engelstalige site:
Zet je mac uit. Voor je 'm weer aanzet, moet je de command- en alt-toets en de R en de P ingedrukt houden. Vervolgens de mac weer aanzetten, maar blijf de 4 bovengenoemde toetsen 15 seconden lang ingedrukt houden. Daarna loslaten, de Mac start weer op en het probleem is gefixt. Geen idee wat het precies doet, maar bij mij werken de linkjes weer gewoon. Chrome opent (of Safari, wat je ook gebruikt als primaire browser) en de pagina waar de link naar verwijst verschijnt. Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.appletips.nl/het-pram-en...-mac-resetten/ |
|
|||
|
|||
Dankjewel Ruth, bij mij gaat het uiteindelijk goed zonder een knop in te drukken, maar wel de iMac te herstarten. Dank voor je simpele en doeltreffende suggestie!
|
Labels |
koppeling, url-link |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pdf openen vanuit mail niet automatisch downloaden | Richardrook90 | iPad algemeen | 9 | 02-04-15 17:41 |
Contacten vanuit Windows Live Mail kunnen niet gesynchroniseerd worden naar iPhone | sonja62 | iPhone algemeen | 5 | 22-11-12 10:18 |
geen email kunnen versturen vanuit Iphone 4S, wel ontvangen, wie kent dit probleem? | jeanny | iPhone algemeen | 4 | 02-02-12 20:51 |
Bestanden vanuit mail openen | Maejbakkertal | iPad algemeen | 2 | 15-11-11 15:35 |
Cydia niet kunnen openen en geen Wi-Fi na OS 3.12 | mollie68 | Archief | 1 | 11-12-09 20:33 |
|
|