Macbook pro geheugen vrij maken discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Macbook pro begin 2015, nu wil ik geheugen vrij maken zodat ik de nieuwe OS kan installeren en mijn safari en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Macbook pro geheugen vrij maken
Hallo,
Ik heb een Macbook pro begin 2015, nu wil ik geheugen vrij maken zodat ik de nieuwe OS kan installeren en mijn safari en andere apps kan updaten. Helaas lukt het mij niet helemaal om het geheugen vrij te maken. Ik heb al mijn foto's en video's verwijdert en mijn laptop geeft aan dat er nog steeds voor 16,93GB aan video's is en 3,47GB aan foto's? Ook vraag ik mij af waar die 44,69GB aan overig zit? https://imgur.com/AlXvKbG Wie o wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu zelf op het werk en kan niet kijken op mijn Mac, maar je spreekt van zaken verwijderd. Deze gaan dan naar de prullemand. Heb je de prullemand al leeg gemaakt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Macbook pro geheugen vrij maken | Anothergenius | Desktop-applicaties | 3 | 02-05-20 15:50 |
Tip: iPhone 3G(s) extreem sneller maken door geheugen vrij te maken! | Mattieshark | iPhone algemeen | 10 | 09-10-10 23:24 |
Hoeveel geheugen vrij | him | iPhone algemeen | 28 | 14-08-10 19:16 |
Hoe kan je meer geheugen vrij maken in 3.0? | Rene1979 | iPhone algemeen | 1 | 08-07-09 20:35 |
|
|