Outlook vraagt herhaaldelijk om wachtwoord van de e-mailaccounts bij het openen. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Mac heb ik Outlook geïnstalleerd. Zakelijk heb ik een Office365 pakket. Verschillende zakelijke e-mails geïnstalleerd. Ze werken allemaal. ik kan sturen en ontvangen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook vraagt herhaaldelijk om wachtwoord van de e-mailaccounts bij het openen.
Op mijn Mac heb ik Outlook geïnstalleerd. Zakelijk heb ik een Office365 pakket.
Verschillende zakelijke e-mails geïnstalleerd. Ze werken allemaal. ik kan sturen en ontvangen. Zodra ik de applicatie afsluit en later weer opstart moet ik elke keer afzonderlijk het Wachtwoord van alle e-mailadressen opnieuw invoeren voordat ik verder kan met Outlook. Weet iemand hier de oplossing voor hoe ik dit kan wijzigen zodat ik niet elke keer het wacht woord moet invoeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
mac, office365, outlook, wachtwoord, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herhaaldelijk wachtwoord ingeven bij gezinsdelen | MathieuG | iPad algemeen | 1 | 19-06-16 20:53 |
iTunes vraagt 3x om wachtwoord | JWJMDerix | iPhone algemeen | 3 | 05-04-15 11:06 |
Windows: Vraagt om wachtwoord | Serale | iTunes | 2 | 22-01-12 14:59 |
Exchange vraagt om wachtwoord | rveenendaal | iPhone algemeen | 5 | 04-01-11 18:33 |
iPc applicatie vraagt steeds wachtwoord | fgeer | Archief | 6 | 13-03-10 22:08 |
|
|