error 1635 iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen met de volgende errorcode die ik krijg in iTunes 10.5 als ik op " zoek naar update " klik voor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
error 1635 iTunes
Wie kan mij helpen met de volgende errorcode die ik krijg in iTunes 10.5 als ik op " zoek naar update " klik voor mijn iphone4 os5.
" iTunes kan niet nagaan of er een update voor de aanbiederinstellingen op uw iphone beschikbaar is.Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan ( 1635 ) " Laatst gewijzigd door stratus; 23-10-11 om 10:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb net hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Ik ook. Mijn iPhone syncte ook niet automatisch via Wi-Fi.
Ik heb OS X 10.6.8 / iTunes 10.5 / iPhone 3GS / iOS 5.0 Heb 'm net een keer gereset via Instellingen op de iPhone maar dat helpt niet. Ik heb ook al een keer gesynct zonder de foto's, dat schijnt ook nogal eens problemen te geven. Als ik de reservekopie terugzet kan ik de iPhone weer aanmelden maar dan krijg ik twee keer deze melding én de melding: Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. |
|
|||
|
|||
even op vliegtuigmodus zetten dan zal hij het wel doen....
|
|
||||
|
||||
probleem blijft hetzelfde, synchroniseren is geen probleem, bij update krijg ik foutmelding 1635, net zoals bij "stratus"
Laatst gewijzigd door sezou; 24-10-11 om 19:31. |
|
|||
|
|||
vliegtuigmodus al enkele keren geprobeerd,spijtig genoeg blijft het probleem hetzelfde .
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat sync'en alleen via een druk op de knop kan in iTunes, omdat ik nog geen 10.7 / Lion gebruik maar kan dat niet zo makkelijk ergens terugvinden..
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem... Kan ook mijn Wi-Fi niet aanzetten omdat ik er niet kan op duwen (staat niet in het vet zoals alle andere functies... Iemand? thx
|
|
|||
|
|||
Niemand die dus weet hoe dit te verhelpen
|
|
|||
|
|||
hier zelfde probleem rarara
iTunes kan niet nagaan of er een update voor de aanbiederinstellingen op uw iphone beschikbaar is.Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan ( 1635 ) " na laatste update naar 5.01 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb geen zin om der verder mee te sukkelen. Ik vond het probleem ook niet echt toen bv mijne maat een error code kreeg, ik las wel zo'n vage uitleg van doe dit en dat maar dat vond ik maar nikske. |
|
|||
|
|||
ok Apotheosis, thanks voor tip, zal da eens eerstdaags uitproberen, desnoods op laptop van de zoon, maar is geen oplossing vind ik, alles staat op vaste PC hmhmhmhmhm, muziek films etc, alles in een aparte map op HD, doe alles handmatig hé in iTunes, maar toch bedankt voor tip
zal zien na volgende update van "APPLEKE" hihihiihi. |
|
|||
|
|||
BELANGRIJK
Probleem is bij mij opgelost met een update van " iTunes " naar versie 10.5.2 Hopelijk zijn dan de problemen bij iedereen opgelost. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2011 om 19:01 ---------- Met een update van " iTunes " te doen naar versie 10.5.2 is het probleem bij mij opgelost Hopelijk lukt dit dan ook voor iedereen . |
|
|||
|
|||
error 1635 iTunes
he "status" hier t'zelfde alles opgelost na update iTunes...naar versie 10.5.2...
im a happy man |
|
|||
|
|||
ik heb deze in vliegtuigmodus gezet en dan ging het wel
maar dan toch direct de nieuwe itunes afgehaald, hopelijk is het nu verholpen de iphone deed maar raar de laatste dagen ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes Error!? | martijntje27 | iTunes | 5 | 27-07-11 20:50 |
-54 Error Itunes | Datamonster | iPhone Apps | 0 | 17-04-11 18:10 |
Windows: Itunes error 7 | toine_de_biker | iTunes | 7 | 26-02-10 19:23 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Mac OS X: Itunes error | Phony | iTunes | 2 | 11-02-08 01:40 |
|
|