I phone reageert niet op Itunes XP discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb net een iphone uit amerika gekregen die daar al simlock vrij is gemaakt maar nu ik hem aansluit op mijn PC reageert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I phone reageert niet op Itunes XP
Hoi,
Ik heb net een iphone uit amerika gekregen die daar al simlock vrij is gemaakt maar nu ik hem aansluit op mijn PC reageert i tunes niet op mijn iphone maar wel op mijn ipod nano heel vaag kan iemand mij helpen Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
itunes en quicktime opnieuw installeren, kan wel eens voorvallen.
Of andere kabel proberen.
|
|||
|
|||
alle bij geprobeert maar lukt niet
|
|
||||
|
||||
welke itunes versie staat erop ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Andere USB poort ? Gebruik je wel de USB poort van achterkant (direct van moederbord dus) en niet die van voorkant oid ?
|
|
|||
|
|||
ja ik gebruik die achterkant en heb al op meerdere kabels gedaan maar xp herkent hem wel maar itunes niet heel vaag
|
|
|||
|
|||
Even een vraag, met niet reageren bedoel je dat iTunes hem niet ziet als iTunes open staat of dat iTunes niet opstart als je de iPhone aansluit?
|
|
|||
|
|||
hij ziet hem niet herkent hem niet
|
|
|||
|
|||
Ziet een andere applicatie zoals iBrickr of iPhoneBrowser je iPhone wel? En heb je de laatste versie van iTunes geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
i phonebrowser ziet hem ook niet en ik ongeveer alle versie`s van itunes geprobeert
|
|
|||
|
|||
Als het mijn iPhone was zou ik hem in DFU of Restore mode zetten en herstellen met iTunes. Normaal gesproken zal iTunes deze mode herkennen, maar om eerlijk te zijn heb ik deze situatie nog niet eerder gehad. Ik heb alleen een paar maal gehad dat een iPhone niet herkend werd door iTunes en andere programma's maar dat was voordat hij geunlocked was dus een OTB versie. Maar als ik jou situatie goed begrijp is hij al gejailbreaked/geunlocked, dus een werkende iPhone.
|
|
|||
|
|||
nee klopt hij is inderdaaad geunlocked en ik kan er gewoon mee bellen.
|
|
|||
|
|||
Heb je al op onderstaande link gekeken? Misschien dat daar een oplossing bij staat
iPhone not recognized in iTunes for Windows |
|
|||
|
|||
doet nog steeds niet ook niet met die dingen van die site:s
|
|
|||
|
|||
ff een vraagje klopt het eigenlijk wel dat windows hem herkent als camera?
|
|
||||
|
||||
Yep, is normaal.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
iTunes/ laptop reageert niet meer op iPhone?! | Dim | iTunes | 7 | 01-11-10 22:25 |
iTunes reageert niet op iPhone | Renee | iTunes | 8 | 30-03-10 11:48 |
Windows: itunes reageert niet meer na aansluiten iphone | relax-kerris | iTunes | 3 | 23-03-09 22:32 |
iphone reageert niet op itunes 7 | prince | Archief | 2 | 22-10-08 09:58 |
|
|