Kan geen beltonen meer maken met itunes 10.6.3 !! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Heb gisteren itunes 10.6.3 gedownload en wilde nieuwe beltonen erop zetten, maar waarschijnlijk kan dat met deze versie niet of zie ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen beltonen meer maken met itunes 10.6.3 !!
Hallo allemaal!
Heb gisteren itunes 10.6.3 gedownload en wilde nieuwe beltonen erop zetten, maar waarschijnlijk kan dat met deze versie niet of zie ik dat verkeerd?! Met de oude versie van itunes kon ik dat namelijk wel doen.. Kan iemand mij helpen??? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes kan geen verbinding maken met ipod touch | kakaap | iTunes | 0 | 29-02-12 17:06 |
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store | Debra | iTunes | 14 | 16-09-11 22:26 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes | dirk1947 | iTunes | 1 | 11-03-11 16:31 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
|
|