iTunes schrijft geld af discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Ik heb gisteren mijn betaalkaart gekoppeld aan mijn iTunes account. Nu heb ik ook nog € 60 aan itunes krediet. Maar nu zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes schrijft geld af
Hallo iedereen.
Ik heb gisteren mijn betaalkaart gekoppeld aan mijn iTunes account. Nu heb ik ook nog € 60 aan itunes krediet. Maar nu zie ik op mijn historiek van mijn betaalkaard (bpost bpaid) dat iTunes 2 keer 1,98 heeft afgeschreven van mijn rekening zonder dat ik iets heb gekocht. Hoe komt dit, en hoe krijg ik het geld terug? Alvast bedankt! Jens Dit is de historiek van de betaalkaart waarover ik het heb: 17/03/2013 22:46 810 APPLE ITUNES STORE-EUR>IT UNES.COM LU IRELAND € -1,98 17/03/2013 22:45 810 APPLE ITUNES STORE-EUR>IT UNES.COM LU IRELAND € -1,98 Laatst gewijzigd door jensvde; 18-03-13 om 23:56. Reden: toevoeging historiek betaalkaart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je geen "ontvangstbewijs" van Apple ontvangen?
EUR 1,98 is dacht ik geen App prijs. Het komt wel overeen met 2 liedjes (2 x EUR 0,99).
|
|||
|
|||
Nee, geen ontvangst bewijs. Wel een bevestiging van de wijzigingen van mijn gegevens (omdat de betaalkaart gekoppeld is)
|
|
||||
|
||||
Kan iemand die ook zijn creditcard gekoppeld heeft eens kijken welk land er daar vermeld staat bij afschrijvingen?
In 2012 stond er bij mij Luxemburg, niet Ierland. |
|
||||
|
||||
Bron 1: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
Bovenstaande leidt naar: Bron 2: iTunes Store & Mac App Store: over autorisatiebedragen van betaalkaarten Uitleg: Als u uw factuurgegevens bijwerkt, plaatst de iTunes Store of de Mac App Store een autorisatiebedrag op de rekening van uw betaalkaart, doorgaans ten bedrage van 1 USD, om uw rekeninggegevens te controleren. Het zal nu wel Ierland zijn geworden om meer belasting te ontduiken? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ah zo, maar waarom dan twee keer? En kan ik het geld terug krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien dat het per ongeluk 2x is verzonden. Mogelijk heb je naderhand iets gewijzigd. Ik weet het niet precies. Ik gebruik zelf hier Click&Buy en als ik iets in de US wil kopen dan wel PayPal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: geld overmaken tussen itunes acounts | sidney46 | iTunes | 7 | 21-01-14 05:51 |
HELP! ClickandBuy schrijft 2x onbekend bedrag af! | Roccade | iPhone Apps | 3 | 19-06-11 09:48 |
Windows: geld op itunes account storten | Ronalje | iTunes | 4 | 04-12-08 09:33 |
Mac OS X: iTunes liep vast, geld weg | BadSide | iTunes | 3 | 22-08-08 14:58 |
|
|