Geld op iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iTunes gift card van €15 gekregen en deze heb ik al op mijn account gezet, maar ik wil echter niks kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geld op iTunes
Hallo,
Ik heb een iTunes gift card van €15 gekregen en deze heb ik al op mijn account gezet, maar ik wil echter niks kopen met dat geld. Nu is mijn vraag of ik dit bedrag op mijn bankrekening kan storten? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
toch maar even wat leuke apps kopen dan
|
|
|||
|
|||
Een kado op die manier om willen ruilen voor echte euro's? Die kende ik nog niet, maar gaat idd niet lukken.
|
|
|||
|
|||
Haha, ik zal er wel wat mee doen. Tegenwoordig moet je niet eens voor apps betalen, ik zal maar wat gems kopen voor clash of clans.
|
|
||||
|
||||
Of muziek? Ik moet trouwens best vaak voor als betalen. Goede apps kosten geld. als het het echt niet weet...koop 1password. Heb je je leven lang lol van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: geld overmaken tussen itunes acounts | sidney46 | iTunes | 7 | 21-01-14 05:51 |
Mac OS X: iTunes schrijft geld af | jensvde | iTunes | 8 | 19-03-13 21:42 |
Windows: geld op itunes account storten | Ronalje | iTunes | 4 | 04-12-08 09:33 |
Mac OS X: iTunes liep vast, geld weg | BadSide | iTunes | 3 | 22-08-08 14:58 |
|
|