iPod: muziek overzetten naar iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn andere computer was gecrashd en nu moet ik naar een lege bibliotheek kopiëren op een nieuwe computer. Als ik mijn muziek wil synchroniseren krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod: muziek overzetten naar iTunes
Mijn andere computer was gecrashd en nu moet ik naar een lege bibliotheek kopiëren op een nieuwe computer. Als ik mijn muziek wil synchroniseren krijg ik de waarschuwing dat alle nummers verwijderd worden.
Hoe kan van mijn iPod of iPad muziek dus overzetten naar iTunes zonder deze te verliezen? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door truestar; 11-06-14 om 21:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een nieuwe computer gaat dit niet lukken volgens mij. Als je iTunes Match hebt kan je dat activeren onder het Store menu linksboven in iTunes.
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier eentje: DiskAid - Transfer iPhone / iPad / iPod Music & Files to PC or Mac |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek overzetten van ipod touch naar iphone | johnspek | iPhone algemeen | 3 | 21-10-12 12:22 |
Muziek iphone overzetten naar PC (iTunes) | Thoni | iTunes | 0 | 22-07-11 22:33 |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
Windows: handleiding muziek overzetten naar itunes. | Markbreda | iTunes | 1 | 19-06-09 21:50 |
|
|