Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Niemand die weet waarom op de iPhone 3GS van mijn vriendin de lokale agenda 'Op mijn iPhone' niet beschikbaar is???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niemand die weet waarom op de iPhone 3GS van mijn vriendin de lokale agenda 'Op mijn iPhone' niet beschikbaar is???
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi, Toch nog een probleempje hier. Meldingen van nieuwe gebeurtenissen komen niet binnen op mijn iphone. Noch per mail, noch in calendar.....Andersom gaat wel. als ik nw agendapunt aanmaak in iphone komt die in agenda emailclient mozilla (gekoppeld aan google calendar)
Maar wat had ik deze post graag eerder gezien overigens want ik had al een app van 5 euro aangeschaft die google synct met iPhone. Maar inmiddels stappen hierboven doorgelopen. Maar dit issue blijft.... |
|
|||
|
|||
Bij mij een foutmelding
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twee iPhones syncen met iCal en Google Calendar | EEQS | iTunes | 12 | 21-08-09 08:49 |
Google Apps (Calendar) syncen met iPhone Agenda | DennizZ | iTunes | 3 | 13-05-09 19:24 |
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar | jelle86 | Archief | 3 | 01-12-08 19:23 |
Google calendar syncen | miecak | iPhone Apps | 5 | 07-11-08 09:44 |
Google calendar syncen met mijn Iphone | westtheo | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-08 11:20 |
|
|