Probleem: "De opgegeven bestandsnaam bestaat al." discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ehm... met mijn iPod Classic heb ik hetzelfde probleem . Zou iToner dan ook een oplossing kunnen bieden? Zo ja waar moet ik hem dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ehm... met mijn iPod Classic heb ik hetzelfde probleem .
Zou iToner dan ook een oplossing kunnen bieden? Zo ja waar moet ik hem dan installeren? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iPod Classic
Ik heb dit probleem dus ook, maar dan op mijn iPod Classic. Hier kan ik dat programma dus niet op downloaden. Iemand die dit probleem ook heeft gehad en me kan helpen??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"bestand opgegeven in plaats van map" | Bafo | iTunes | 1 | 20-12-10 12:50 |
Nu.nl foutmelding: "Geen instellingen en/of filters gevonden voor opgegeven token" | aikoN | iPhone Apps | 1 | 29-07-10 15:50 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Iphone Kapot? Bestaat er een "master reset" als laatste redmiddel? | flipbosch | Unlock [archief] | 10 | 19-02-08 15:23 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|