Winnie the Pooh doet het niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, onlangs heb ik geupdate naar iOS 4 GM voor de iPod Touch 8GB. 'k Weet niet of het 2G of 3G is. Helaas, toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winnie the Pooh doet het niet
Hallo,
onlangs heb ik geupdate naar iOS 4 GM voor de iPod Touch 8GB. 'k Weet niet of het 2G of 3G is. Helaas, toen ik iBooks had gedownload en op Winnie the Pooh drukte, zij hij dat het bronbestand niet gevonden kon worden. Hoe los ik dit op? Tweede vraag: Is er een andere manier (op jailbreaken na) om een achtergrond voor de iPod Touch in te stellen? En zo niet, waar kan ik de standaard achtergrond van iOS 4 (de waterdruppels) vinden zodat ik die kan instellen als Unlock-achtergrond? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die waterdruppel achtergrond staat standaard bij de achtergrond afbeeldingen:
instellingen - achtergrond - achtergrond |
|
|||
|
|||
Oei, dan heb ik nog een probleem: als ik naar achtergrond - achtergrond ga, staat er alleen een wit schermpje. Geen achtergronden en hij laadt ook niks.
|
Labels |
ibooks, ios 4, ipod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Wi-Fi doet het niet ? | Dazzle | Wi-Fi | 2 | 31-05-08 00:18 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|