Itunes account gehackt? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Goegel eens met het zoekbegrip :"apple itunes hacking world war" Heb je een een specifieke link? De eerste x hits ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er zijn misschien gevallen dat mensen een wachtwoord ergens anders ook gebruiken, maar het is mij ook overkomen 3 augustus ook voor €79,99 aan kamagames(poker of iets dergelijks). Je snapt echt niet hoe het kan en heb ook absoluut geen makkelijk wachtwoord. Click and buy laten blokkeren (account) ook rekeningnummer en Apple een mail gestuurd nu maar afwachten...
|
|
||||
|
||||
Er komt vaak C&B voorbij.
Zijn er ook mensen zonder C&B waarvan de account gehackt is? |
|
|||
|
|||
Heb het zelf ook eens gehad, direct mail naar Apple , en contact opgenomen met American Express!! Werd bij beide direct geblokkeerd, en AE heeft geld teruggestort, en nieuwe kaart gestuurd. Heb er absoluut geen gratis apps op staan, alleen navigatie, en een paar betaalde games.
|
|
|||
|
|||
Hier eenzelfde probleem,
Had op mijn account ( alleen met " pre-paid" i-tunes card's) € 21,33 staan. Nu is dat nog maar € 5,33. Ik kreeg van Apple een bericht dat iemand een HD film had gekocht op een niet geregistreerde computer. Ik heb een laptop,i-phone, en i-pod geregistreerd. Heb nu direct mijn wachtwoord gewijzigd. Vindt het overigens wel schandalig dat dit kan! Want als je een apparaat registreerd met elk een unieke code dan is het de fout van apple dat er toch een ander apps e.d kan downloaden! |
|
|||
|
|||
Even een update! Toen het gebeurd was gelijk apple gemaild. Die mailde terug of ik mijn housemates wilde vragen of die het gedaan hadden!!! Teruggemaild dat dit echt uitgesloten was en dat ze zelf toch ook wel konden zien dat ik dat spel helemaal niet had maar dat er toch points waren afgeschreven! Daar had ik natuurlijk gelijk in en direct werd mijn c&B gecrediteerd. Maar nu nog dat geld terug zien te krijgen van C&B want account was geblokkeerd dus hun gemaild en ze zeggen dat ze het terug gaan storten! Geloof dat het wel goed komt dus maar ik werk vanaf nu alleen maar met cadeaukaarten!
|
|
|||
|
|||
Hier ook een update,
Ik heb direct apple gemaild. Aangifte gedaan bij de politie heb ik niet gedaan. Te veel zoekwerk via internet en het weinige vertrouwen hier in. De helpdesk bij Apple is in een woord geweldig! Zeer snelle reactie en e-mail verkeer. En binnen enkele dagen opgelost. Ik kreeg zelfs meer tegoed terug (1,29) daar ik een nummer had gekocht en iemand anders op dezelfde order 2x € 7,99 voor een film o.i.d in HD hadden gejat. Ik raad ook iedereen aan om met "pre payed" kaarten te werken. Zo blijft de schade beperkt. Want ze geven maar eenmalig het geld terug volgens de medewerkster. Op de vraag hoe het mogelijk is om mijn account te misbruiken kreeg ik geen response. Mijn i-phone en i-pod zijn geregistreerd. Dus downloaden via een ander apparaat niet door mijn geregistreerd. Moet niet kunnen en is hun probleem! |
|
|||
|
|||
Ik ben ook gehackt.
Bedragen van 498 euro en 128 euro en 25 euro. Echt belachelijk dat mensen dit doen maarja. |
|
|||
|
|||
Ook in ben gehacked. Naast het veranderen van mijn wachtwoord heb ik ook mijn C&B informatie direct uit mijn account verwijderd. Ik vraag me echter af of dit ervoor gaat zorgen dat Apple mijn geld niet kan terug storten? Iemand hier ervaring mee? Of kunnen ze achter de schermen mijn C&B account alsnog bereiken?
Thx |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken | koi | Archief | 2 | 30-11-08 16:16 |
|
|