Kan itunes niet openen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik wil itunes openen en krijg telkens een fout melding heb itunes al meerdere malen verwijderd en terug geinstalleerd maar het lukt niet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste,
Ik wil itunes openen en krijg telkens een fout melding ![]() heb itunes al meerdere malen verwijderd en terug geinstalleerd maar het lukt niet iemand een oplossing? Dit is de foutmelding ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Open Start > typ "Services" > Klik met rechts op "Apple Application Support", dat zal het moeten oplossen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Yoshi
Thx voor de hulp is opgelost ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Graag gedaan, ik heb dit probleem op een aantal andere computers ook al opgelost (lastig h, familie)
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 10:22 |
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet | Kenanus | iPhone algemeen | 16 | 29-11-14 23:43 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 17:59 |
Mac OS X: kan itunes niet openen fout (-50) | mr_ootez | iTunes | 6 | 06-10-09 18:02 |
Safari kan link niet openen | studeerenberg | iPhone algemeen | 5 | 30-08-09 12:06 |
|
|