Kan itunes niet openen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik wil itunes openen en krijg telkens een fout melding heb itunes al meerdere malen verwijderd en terug geinstalleerd maar het lukt niet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan itunes niet openen
Beste,
Ik wil itunes openen en krijg telkens een fout melding heb itunes al meerdere malen verwijderd en terug geinstalleerd maar het lukt niet iemand een oplossing? Dit is de foutmelding |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Open Start > typ "Services" > Klik met rechts op "Apple Application Support", dat zal het moeten oplossen
|
|
|||
|
|||
Yoshi
Thx voor de hulp is opgelost |
|
|||
|
|||
Graag gedaan, ik heb dit probleem op een aantal andere computers ook al opgelost (lastig hè, familie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet | Kenanus | iPhone algemeen | 16 | 30-11-14 00:43 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Mac OS X: kan itunes niet openen fout (-50) | mr_ootez | iTunes | 6 | 06-10-09 19:02 |
Safari kan link niet openen | studeerenberg | iPhone algemeen | 5 | 30-08-09 13:06 |
|
|