Vertaling Verzameltopic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb maar een verzameltopic gemaakt voor woorden waarvan je graag de juiste vertaling wilt weten. Eigenlijk wilde ik op dit moment 1 vertaling bespreken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vertaling Verzameltopic
Ik heb maar een verzameltopic gemaakt voor woorden waarvan je graag de juiste vertaling wilt weten. Eigenlijk wilde ik op dit moment 1 vertaling bespreken, maar een heel topic daaraan wijden en een topic met als titel "Vertaling" gaat direct op slot
App Switcher Apple zelf zegt liever iets in de richting van recente apps" of gaat voor het synoniem Multitaskingbalk. Maar ik heb Programmakiezer ontdekt als Apple's directe vertaling van App Switcher. Hoe zit dat met jullie? Houden jullie het liever op een leenwoord (App Switcher), of toch liever een vertaling naar Programmakiezer? Alternatieven? Multitaskingbalk valt af, dat is de directe vertaling van Multitasking Bar. Synoniem van App Switcher, maar geen directe vertaling. Laatst gewijzigd door Bubbly; 08-05-13 om 03:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Iemand?
|
|
||||
|
||||
Waarom een vertaling we spreken ook over app's. Dan zou je een deel moeten vertalen zoal recente apps. Ik hou het liever origineel, zoekt ook veel makkelijker in google
|
||||
|
||||
Omdat ook apps naar het Nederlands vertaald worden. App in het NL is kort voor applicatie overigens, ook een NL woord.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Geen probleem en bedankt voor de bijdrage
Meer meningen? |
Labels |
vertaling, verzameltopic |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iSwipe NL (Nederlandse Vertaling) | MCVince | Jailbreak apps en thema's | 343 | 15-02-13 00:29 |
Vertaling Italiaanse mini handleiding | wenze | iPhone algemeen | 2 | 20-10-09 15:04 |
Vertaling 1.1.2 naar Nederlands | dendoor | Archief | 2 | 29-11-07 15:11 |
Nederlandse vertaling | leon | Archief | 96 | 21-10-07 13:22 |
|
|