//

Firmware 2.02 unlock gelukt!

Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BASVANDERHEIDEN [h2]Error 20[/h2] Probleem: Bij het restoren van firmwareversie 1.1.4 in iTunes 7.5 kun je Error 1 of Error 20 krijgen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Welke Iphone FW versie vind je beter?

2.01 23 9,87%
2.02 102 43,78%
Weet niet 108 46,35%
Aantal stemmers: 233. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 04-09-08, 14:13
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BASVANDERHEIDEN Bekijk bericht
[h2]Error 20[/h2]
Probleem: Bij het restoren van firmwareversie 1.1.4 in iTunes 7.5 kun je Error 1 of Error 20 krijgen.
Oplossing: Voor het restoren van firmwareversie 1.1.4 moet je iPhone niet in recovery mode staan, maar in DFU. Zet je iPhone dus eerst in DFU-mode en probeer het dan nogmaals.
Hopelijk raak je nu wat minder in paniek als je een foutmelding krijgt. Lees nogmaals onze handleiding als je er niet uit komt en voor verdere ondersteuning kun je zoals gewoonlijk terecht in het forum.

Dat is ook zo, ik krijg enkel nog de iTunes Icoon op het scherm.
Wat ik ook van toetsencombinatie indruk op de iPhone het enige wat telkens verschijnt is de iTunes icoon met foutmedling zoals gemeld.

Ik geraak voor het ogenblik dus geen stap verder omdat de iPhone maar op één mannier reageerd.
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 04-09-08, 14:26
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Dat is ook zo, ik krijg enkel nog de iTunes Icoon op het scherm.
Wat ik ook van toetsencombinatie indruk op de iPhone het enige wat telkens verschijnt is de iTunes icoon met foutmedling zoals gemeld.

Ik geraak voor het ogenblik dus geen stap verder omdat de iPhone maar op één mannier reageerd.
blijven proberen, en bij de laatste stap de home button ingedrukt BLIJVEN houden tot iTunes een iPhone in herstelmode vindt!

Het is een kwestie van timing, maar je MOET in DFU restoren, recovery gaat niet (zoals je hebt gemerkt)
  #323  
Oud 04-09-08, 14:42
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ondertussen gelukt.

Bedankt voor al jullie hulp !!!

Een pintje van mij
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #324  
Oud 04-09-08, 17:34
daanramaekers daanramaekers is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Hallo mensen,

Ik heb een erg raar probleem, ik ben het nog niet tegengekomen op het forum, dus ik post mn vraag hier even.
Ik heb van 2.0.1 naar 2.0.2 ge-update zonet met winpown 2.5 beta ding. Alles is prima gedaan en als ik mn foon loskoppel doet ie t ook prima, alles is gesynchroniseerd en is in orde, maar steeds als ik hem weer in de dock stop en dus verbinding laat maken met mn computer, begint ie weer vanaf het begin af aan alles te synchroniseren :| beetje vreemd.... Hij is nu bezig met de derde keer synchen (zo'n 25 minuten per keer omdat er veel op stond) maar hierna houd ik het toch voor gezien! Iemand een idee hoe dit kan?
Het is nu namelijk echt irritant omdat ik dus mijn agenda e.d. niet meer kan bijwerken en mijn telefoon in itunes wel herkend wordt maar alleen wordt weergegeven als "Iphone" en ik kan er verder niets mee om dat ie maar blijft herstellen!
Vast bedankt

Computeropnieuw opstarten en het is gefikst !! Sorry als iemand er al over was aan t hersenkraken!

Laatst gewijzigd door daanramaekers; 04-09-08 om 17:43. Reden: probleem opgelost
  #325  
Oud 05-09-08, 01:08
kapiteinpeter kapiteinpeter is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: noord-holland
Berichten: 7
Standaard

ben nu al twee dagen forums aan het lezen maar durf het nog steeds niet, na een slechte ervaring de vorige keer dus toch nog eens de vraag, kan ik mijn 1e generatie US iphone 1.1.4 otb welke ik gewnpwd hebt en costume firmware 2.01 erop gezet hebt.
Ongestraft upgraden met itunes naar 2.02?
itunes geeft telkens als ik mn iphone aansluit de melding: er is een update beschikbaar voor de aanbiedersinstellingen op uw iphone, wilt u deze update nu downloaden?
als ik op oke druk krijg ik een fout melding dat hij het niet kan vinden.
En stel dat hij een simlock krijgt, kan ik er dan nog wat mee?
Als ik hem nu opstart krijg ik een annanas in beeld, gaat dat ook weg?
ik hoef geen installer of cydia, sinds de app store gebruik ik dat toch niet meer
  #326  
Oud 05-09-08, 08:39
Wijcky Wijcky is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Reet (België)
Berichten: 81
Standaard

De aanbiedersinstellingen is een bekende fout van Apple. Die kan je voorlopig laten vallen.

En de update van 201 naar 202 zou zonder problemen moeten lopen. Eerst laten lopen via iTunes en dan die nieuwe versie van QuickPwnGUI120 laten lopen met de firmware erin van op dit forum. Dit kan al de 202 versie zijn.
  #327  
Oud 05-09-08, 09:47
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinpeter Bekijk bericht
ben nu al twee dagen forums aan het lezen maar durf het nog steeds niet, na een slechte ervaring de vorige keer dus toch nog eens de vraag, kan ik mijn 1e generatie US iphone 1.1.4 otb welke ik gewnpwd hebt en costume firmware 2.01 erop gezet hebt.
Ongestraft upgraden met itunes naar 2.02?
itunes geeft telkens als ik mn iphone aansluit de melding: er is een update beschikbaar voor de aanbiedersinstellingen op uw iphone, wilt u deze update nu downloaden?
als ik op oke druk krijg ik een fout melding dat hij het niet kan vinden.
En stel dat hij een simlock krijgt, kan ik er dan nog wat mee?
Als ik hem nu opstart krijg ik een annanas in beeld, gaat dat ook weg?
ik hoef geen installer of cydia, sinds de app store gebruik ik dat toch niet meer
het is zelfs als je op update drukt dat je niet meer hoeft te jailbreaken, jij wil toch geen installer en cydia! van 2.0.1>2.0.2 is er geen baseband update dus je iphone blijft gewoon unlocked!

en mocht er toch een simlock op komen dan is het heel eenvoudig op te lossen met quickpwn
De ananas gaat weg en je krijgt gewoon weer de vertrouwde appeltjes!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #328  
Oud 05-09-08, 09:56
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

@kapiteinpeter
Waarom ga je niet gelijk naar een custom 2.0.2??
Waarom zou je eerst naar 2.0.1 gaan

zie ook: https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html
  #329  
Oud 05-09-08, 10:47
kapiteinpeter kapiteinpeter is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: noord-holland
Berichten: 7
Standaard

ik zit al op 2.01 maar wil liever niet meer winpwn, want dit is de vorige mislukt.
Ben toen naar een vriend gereden om met zijn mac de boel te redden, ben er een beetje huiverig voor geworden
  #330  
Oud 05-09-08, 15:44
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Gister heb ik opnieuw mijn Iphone naar 2.0.2 gezet, vanwege het feit dat de custom firmware die ik de vorige keer gebruikt had, niet de youtube unlock had. Aangezien ik me eigen custom firmware wilde maken, vond ik winpwn 2.5beta en heb daarmee zelf een custom 2.0.2 gemaakt. Die Beta werkt echt super, je moet alleen los nog de BL-39.bin en BL-46.bin van het net trekken. Daarna kan je gewoon met thumbs up of down alle opties kiezen die je wil, gebruik dan wel de expert mode. Nadat je alle opties hebt gekozen wordt automatisch de juiste FW gemaakt, wordt je geholpen je phone naar DFU mode te zetten en dan kan je met Itunes de custom FW laden met shift-herstel. De rest mag hier wel als bekend beschouwd worden lijkt me.

Ben nu een blije bezitter met een goed werkende 1.0 US 8GB met 2.0.2 FW

PS ik had eerst ook een probleem met het iedere keer herstellen van de instellingen en syncen met Itunes. Heb de phone helemaal uitgezet, weer aangezet en daarna was het syncen weer normaal.
  #331  
Oud 06-09-08, 13:56
adempinar's schermafbeelding
adempinar adempinar is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 146
Standaard

Hallo,

Ik had maand geleden 1.1.4 naar 2.0.2 geupdate met quickpwn.
En nu is het vastgelopen , ik zie alleen een apple tekentje.

Ik heb net opnieuw geinstalleerd weer met quickpwn 3.
Maar de apple logo blijft gewoon,.
Gaat die af en toe uit en dan gaat die weer aan maar blijft met apple logotje.

Wie kan me helpen?

Laatst gewijzigd door adempinar; 06-09-08 om 14:05.
  #332  
Oud 06-09-08, 17:35
stig666's schermafbeelding
stig666 stig666 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 78
Stuur een bericht via ICQ naar stig666 Stuur een bericht via MSN naar stig666
Standaard

opnieuw restoren met custom firmware
  #333  
Oud 07-09-08, 04:02
revl revl is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 19
Standaard

beste leden,

ik heb een probleem. ik heb per ongeluk geupdate naar 2.0.2 nu krijg ik de melding 1601/2 ook al heb ik het op een andere pc/laptop geprobeerd.. kan dit opgelost worden zo ja hoe ?


edit: opgelost met quickpwn

Laatst gewijzigd door revl; 07-09-08 om 04:18.
  #334  
Oud 07-09-08, 10:36
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

als er iemand is die hulp nodig heeft met zijn iphone van firmware 1.1.x of 2.0.x naar 2.0.2 te brengen. PM me even. Heb het al meerdere keren gedaan, en er is tot nu toe nog nooit iets fout gegaan. Dus als je hulp nodig hebt,pm je msn dan even en ik begeleid je even om er voor te zorgen dat het niet foutgaat. Dit geld trouwens voor alle firmwares, dus als je naar 2.0 wilt kan ik je ook helpen. Ik doe dit omdat de 1e keer dat ik het bij mijn eigen telefoon deed, ik er niet uit kwam en op dezelfde manier hulp kreeg. Wat me eerst binnen een dag nog steeds niet lukte was daarna binnen 15 min. dankzij hulp via msn, gelukt. dus voel je vrij om te pm'en
  #335  
Oud 07-09-08, 11:13
Gligoth's schermafbeelding
Gligoth Gligoth is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 59
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Gligoth Stuur een bericht via MSN naar Gligoth Stuur een bericht via Yahoo naar Gligoth
Standaard

ff snel een vraagje tussendoor (A)
Als je een gepwnde 2.0.2 phone heb. (quickpwn)
En je goot er daarna een cfw van 2.0.2 op kan dat geen kwaad toch?
__________________

  #336  
Oud 07-09-08, 20:45
Tjeerd Tjeerd is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard Iphone probleem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thunder Bekijk bericht
Gister heb ik opnieuw mijn Iphone naar 2.0.2 gezet, vanwege het feit dat de custom firmware die ik de vorige keer gebruikt had, niet de youtube unlock had. Aangezien ik me eigen custom firmware wilde maken, vond ik winpwn 2.5beta en heb daarmee zelf een custom 2.0.2 gemaakt. Die Beta werkt echt super, je moet alleen los nog de BL-39.bin en BL-46.bin van het net trekken. Daarna kan je gewoon met thumbs up of down alle opties kiezen die je wil, gebruik dan wel de expert mode. Nadat je alle opties hebt gekozen wordt automatisch de juiste FW gemaakt, wordt je geholpen je phone naar DFU mode te zetten en dan kan je met Itunes de custom FW laden met shift-herstel. De rest mag hier wel als bekend beschouwd worden lijkt me.

Ben nu een blije bezitter met een goed werkende 1.0 US 8GB met 2.0.2 FW
PS ik had eerst ook een probleem met het iedere keer herstellen van de instellingen en syncen met Itunes. Heb de phone helemaal uitgezet, weer aangezet en daarna was het syncen weer normaal.
Hoi, ik ben afgelopen week van 1.13 naar 2.02 gegaan, maar hou hetzelfde probleem. Kan niet meer verbinden met mijn of enig ander netwerk terwijl dat eerst altijd ging. Heeft dat te maken met het omzetten? Het is bij jou gelukt lees ik. Ben al drie dagen bezig maar kom er niet uit. Bedankt Tjeerd
  #337  
Oud 07-09-08, 20:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerd Bekijk bericht
Hoi, ik ben afgelopen week van 1.13 naar 2.02 gegaan, maar hou hetzelfde probleem. Kan niet meer verbinden met mijn of enig ander netwerk terwijl dat eerst altijd ging. Heeft dat te maken met het omzetten? Het is bij jou gelukt lees ik. Ben al drie dagen bezig maar kom er niet uit. Bedankt Tjeerd
Heb je bootneuter wel gebruikt om de baseband te unlocken?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #338  
Oud 07-09-08, 22:39
klus klus is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie, Limburg
Berichten: 39
Standaard

toevallig geupdate naar 2.0.2, daarna met (behulp van forum ) winpwn unlock gedaan, nu heb ik geen Wi-Fi en bluetooth, hoe kan ik terug naar 1.1.4 om Wi-Fi te fixen?
-geen verbinding met iTunes 7.5, vraagt iTunes 7.7 of hoger en vraagt iPhone Mobile device-service opstarten???
(ik heb al gezocht en gevonden waar Apple mobile device moet staan, maar die staat niet tussen)
-geen Wi-Fi, kan geen Installer of Cydia gebruiken
help! please

Laatst gewijzigd door klus; 07-09-08 om 23:12.
  #339  
Oud 08-09-08, 20:06
kapiteinpeter kapiteinpeter is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: noord-holland
Berichten: 7
Smile ge`update

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinpeter Bekijk bericht
ben nu al twee dagen forums aan het lezen maar durf het nog steeds niet, na een slechte ervaring de vorige keer dus toch nog eens de vraag, kan ik mijn 1e generatie US iphone 1.1.4 otb welke ik gewnpwd hebt en costume firmware 2.01 erop gezet hebt.
Ongestraft upgraden met itunes naar 2.02?
itunes geeft telkens als ik mn iphone aansluit de melding: er is een update beschikbaar voor de aanbiedersinstellingen op uw iphone, wilt u deze update nu downloaden?
als ik op oke druk krijg ik een fout melding dat hij het niet kan vinden.
En stel dat hij een simlock krijgt, kan ik er dan nog wat mee?
Als ik hem nu opstart krijg ik een annanas in beeld, gaat dat ook weg?
ik hoef geen installer of cydia, sinds de app store gebruik ik dat toch niet meer
het is gelukt ik heb de Iphone geupdate met Itunes naar 2.02. en heb nu een goedwerkende 1e generatie Iphone met 2.02 unlockt
ik doe er voorlopig niets meer aan.
iedereen bedankt voor de support
  #340  
Oud 10-09-08, 14:56
westtheo westtheo is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 13
Standaard vraag

Ik heb FW versie 2.0 ( gedaan met winpwn) maar istaller loopt steeds en toestel hapert regelmatig, wil nu proberen om naar FW2.02 te gaan met QuickPwn en iPhone1,1_2.0.1_5B108_Restore.ipsw.

Moet ik dan eerst via Itunes (nu 8.0) update uitvoeren naar 2.02 en pas QuickPwn draaien? Of weet iemand een betere andere manier?

Nu valt nl QuickPwn steeds uit als hij van 4 tellen van de 0 bezig is. Denk dat de FW 2.0 van winpwn nu in de weg zit?

Itunes helper en Itunes wel afgelsoten in taakbeheer.

Iemand enig idee?

Gr, Theo
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt basdejong Unlock 13 13-05-10 22:16
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt rensiejjj Unlock 11 10-12-09 17:07
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt derlob Unlock 0 01-10-09 20:27
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! aikoN Unlock 67 06-09-09 11:46
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? Ketsjap Archief 2 06-01-08 09:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.