Iphone scherm, anders dan met vingers c.q. huid discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er misschien iets wat ook reageert i.p.v. vingers c.q. huid op het iphonescherm?, zodat je wat eenvoudiger het toetesenbord kunt bedienen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone scherm, anders dan met vingers c.q. huid
Is er misschien iets wat ook reageert i.p.v. vingers c.q. huid op het iphonescherm?, zodat je wat eenvoudiger het toetesenbord kunt bedienen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik dank U vriendelijk voor deze snelle reactie, een uitkomst voor mij. Altijd gewend met stylus te werken en invoeren gaat toch moeilijk op de iPhone.
|
|
||||
|
||||
Ik moest er gewoon aan wennen, maar heb er nu weinig problemen mee. Maar kan begrijpen dat als je er niet aan went, dat het dan lastig is.
|
|||
|
|||
Ik zal er één bestellen en het laten weten hoe het werkt, en ook wat foto's op het forum zetten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een franse uitvoering met orange als provider maar de iPhone is engels en wordt doodziek van de engelse woorden die er boven verschijnen, en ook is deze niet te gebruiken met een KPN abonnement.
|
|
|||
|
|||
kb2 vanuit installer installeren. Zie wiki
|
|
|||
|
|||
Ik zie kb2 nergens staan, kan dit wel met de 1.1.3.? en als dat geinstalleerd is wat gebeurd er dan? Misschien een domme opmerking maar ben hier niet zo in thuis.
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook de T9 voor een nederlands toetsenbord installeren. Dan heb je alleen maar nederlandse "verbeteringen"
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Oké bedankt, ga ik proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laat niks anders zien dan Connect to iTunes | Rheiken | iTunes | 12 | 09-02-10 10:56 |
SDK 3.1.3 anders dan anders? | Hamertej | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 04-02-10 17:59 |
iPhone simulator: grijs scherm en niets anders | fabie1 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 16-09-09 20:59 |
voicemail...maar dan anders | Duggel | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-12-08 02:02 |
HULP ! Iphone kan niet anders bellen dan met +32 | Cedric_iphone | iPhone algemeen | 2 | 22-05-08 19:45 |
|
|