Oh my God! Het broeikaseffect! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Een off-topic topic openen in het off-topic-gedeelte klinkt logisch, maar off-topic berichten plaatsen in off-topic-topics, is toch iets minder gewenst. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Kortom: ) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jij bent een heel flauw mannetje forum.bericht Dit is gewoon een enquete waar jij steeds de vervelende factor in bent.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
@Frits: Je denkt dat het broeikaseffect een natuurlijk verschijnsel is, maar je wilt toch dat er meer via water- en windenergie wordt opgewekt?
Dat snap ik even niet. Broeikas effect is natuurlijk (het was al eens hier kouder en het was ook warmer,..) ik denk dat als de mens MEER in water- en windenergie investiert dat het effect langzamer wordt,.. lg, Frits |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bedankt! Ik antwoord een beetje laat omdat ik ineens niet meer op iPhoneClub.nl kan komen, ook niet op het forum.. alsof ik een IP-ban heb? :s Bezoek het nu dus ff via een proxy, maar wat de reden hiervan is... ik heb géén idee.
|
|