Wat Is Jouw Hobby..? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn hobbies zijn squashen , voetbal .. ook online spelletjes voor voetbal probeer ik veel uit, meest haak ik snel weer af (alleen soccerproject niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn hobbies zijn squashen , voetbal .. ook online spelletjes voor voetbal probeer ik veel uit, meest haak ik snel weer af (alleen soccerproject niet tot nu toe , en runFootball als APP)
ik volg op internet mijn eurobiljetten (www.eurobilltrackers.tk) .. ook dit kan tegenwoordig via een APP > iEBT |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Eurobilltracker.com kan ook
|
|
|||
|
|||
kiten-fotograferen/filmen-ninjutsu
|
|
|||
|
|||
sport (voetbal) mijn vriend ( ja ik ben homo) en hij heeft van mij een iphone 3GS gekregen en is er helemaal weg van mijn verzameling oude electronica en het instand houden (oude tv s en radios met buizen toch al een dertigtal toestellen allemaal technisch in orde)
en is goed op stap gaan natuurlijk haha |
|
|||
|
|||
hobbys?
gamen, voetbal, developen van custom roms in android, dat wastvwel een beetje, tenzij niks doen ook een hobby kan zijn. zie het dan meer als "chillen" |
|
|||
|
|||
Kitesurfen en gitaarspelen in mijn band zijn toch wel mijn grootste hobby's
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat was jouw eerste (spel)computer? | iPhone3G_Olé | Chat en geruchten | 83 | 02-02-11 12:14 |
Wat is jouw beste case? | LennartD | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 08:37 |
Wat Is Jouw Historie Met Apple..? | CadmanF | Chat en geruchten | 29 | 25-02-08 19:08 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|