Wat Is Jouw Hobby..? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Hobbies zijn onder andere: Modeltreinen Wielrennen (lees recreatief 2 of 3 keer per week op een racefiets rondrijden) Gamen op de PC (nog wat FPS, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hobbies zijn onder andere:
Modeltreinen Wielrennen (lees recreatief 2 of 3 keer per week op een racefiets rondrijden) Gamen op de PC (nog wat FPS, was hardcore WoW maar daar ben ik mee gekapt een maand of 10 terug) Koken en het bezoeken van Dancefeesten (met name Techno) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mijn Hobby's zijn:
Websites maken (Just For Fun. Niet eens Professioneel.) iPhone Modden. (Tweaks enz.) Vrienden helpen met hun iPhone/iTouch/iPad Op mijn Mac Een aantal spelletjes spelen, WoW, COD4 en enkele andere FPS Op mijn Windows een aantal andere spellen, TF2, COD6, AoE2&3 en nog enkele andere spellen.. Verder naast al dat technische ook nog op redelijk niveau waterpolo. |
|
|||
|
|||
Mijn hobbys zijn voetballen, filmpje pakken cabaret en mijn gezin.
|
|
|||
|
|||
DAnsen, uit eten, fitnessen en reizen
|
|
|||
|
|||
Gamen
- Xbox; fifa 2010! - PC; strategie & manager games Voetballen, bios.. Grootste hobby: vriendin |
|
|||
|
|||
auto's(passief/actief). pokeren. terrasjes doen. fietsen. computeren(zowel op pc als op iphone ^^)filmpjes bekijken. de vriendin.ook vandaag mn 2de les hobbykoken gedaan in groep maar daar heb ik nog een pak werk aan . Tekenen doe ik ook graag, maar da's al wel een hele tijd geleden.
En natuurlijk gewoon plezier maken en lachen! groetjes |
|
|||
|
|||
Tennissen, Snowboarden en lekker op vakantie gaan zo nu en dan..
|
|
|||
|
|||
mijn hobbies zijn Boogschieten (Compoundboog), Fotografie, uitgaan en reizen.
|
|
||||
|
||||
gamen, met dax gaan rondrijden, voetballen, ...
|
|
|||
|
|||
Internetten
Reizen Horloges (eigenlijk alleen Rolex) Auto's (als het maar rijdt, voorkeur Duits en snel) Vulpennen (groot en fel van kleur met cursive italic penpunt) Lezen (fictie) (uit)-eten. |
|
|||
|
|||
Nu ik gepensioneerd ben heb ik weer tijd voor mijn vele hobby's:
Zweefvliegen, modelvliegen, amateur radio (met licenties in België, Nederland en Duitsland), semi-professionele videobewerking, UNIX en Linux. |
|
|||
|
|||
Mijn hobby's zijn wandelen met m'n 2 border collie's, bankhangen, urbexen (zie voor info www.urbexannie.nl ) en m'n iphone misbruiken natuurlijk .
|
|
|||
|
|||
Mijn hobbies zijn
Ipodden Xboxen op me 360 Ps2 en Wii en N64 en Pc 1x windows (desktop) 7 2x windows xp (laptops) Geld tekort hebben voor een imac 27 inch Mijn katten (3x) Tv kijken En dat is vrijveel voor een 13 jarige |
|
|||
|
|||
mijn grootste hobby is werken hahaha.
Maar naast mijn werk heb ik mijn liefde en kind. Ik duik regelmatig en ben in de leer voor divemaster hoop voor het einde van het jaar klaar te zijn. Dan hebben we nog het internet. Wat zou ik zonder moeten echt geen idee. Ook de tv behoord tot de favorieten indien er leuke series zijn natuurlijk. gr karel |
|
|||
|
|||
voetbal,ubuntu installeren,beetje op internet rondhangen enzo
apple intreseert mij ook heeel veeeel grotjes otieboy |
|
|||
|
|||
Tennis,
|
|
|||
|
|||
Apple, auto's, scootertuning met name Yamaha Aerox. En Feyenoord.
|
|
|||
|
|||
Mijn hobby is "onnuttige" postings plaatsen die dan door de Censuur (eufemisme voor moderatoren) verwijderd worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mountainbiken, zowel recreatief als competitief (iemand moet de laatste zijn)
Karten op een iets hoger niveau dan jan met de pet vrouw (1) en kinders (3) Ipad, iphone, imac, macbook... APPLE dus!!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat was jouw eerste (spel)computer? | iPhone3G_Olé | Chat en geruchten | 83 | 02-02-11 12:14 |
Wat is jouw beste case? | LennartD | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 08:37 |
Wat Is Jouw Historie Met Apple..? | CadmanF | Chat en geruchten | 29 | 25-02-08 19:08 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|