Wat Is Jouw Hobby..? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Downhill mountainbiken en freeriden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downhill mountainbiken en freeriden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De wereld zien, gamen, concerten, Apple.
|
|||
|
|||
iPod Touch, filmen, soms gamen, frisbeeën,fietsen,...
|
|||
|
|||
Voetballen, fiestsen gamen films uit eten, theater en reizen
|
|
|||
|
|||
Mijn hobby's zijn op de allereerste plaats mijn vrouw waar ik al 31 jaar dolgelukkig mee ben, verder verslaafd aan film en series kijken, fotografie (Nikon d300), formule 1, mijn 4 Britse kortharen, joomla websites bouwen en natuurlijk mij Apple speelgoed.
|
|||
|
|||
Voetbal
(house-/hardstyle-)feesten gamen poker what ever, me leven is 1 grote hobby
|
|||
|
|||
DJ/Producer, Basketbal, op stap gaan, studentenleven (ja, dat is een hobby )
|
|
||||
|
||||
Een heleboel mensen zullen wel zeggen "F5'en" ofzo haha... Maar mijn hobby's zijn voetbal, muziek, krachtsport en af en toe een gezellig potje gamen
|
|
|||
|
|||
PC Olé Laatst gewijzigd door Silver; 11-08-10 om 08:45. |
|
|||
|
|||
voetballen, chillen, uitgaan, gamen
|
|
||||
|
||||
USA brommers/autos
|
|
|||
|
|||
lasergamen, lasers, iphone, gamen met vrienden, uitgaan met maatys.
|
|
|||
|
|||
Me vrouw en kinderen, Audi S en RS, muziek (dance/techno en soulshow)
Apple en reizen.
|
|||
|
|||
Uitgaan
Met vrienden chillen Paardrijden (en ja ik ben hetero) Quad rijden Alles rondom de iPhone En uiteraard af en toe een potje gamen op de playstation |
|
|||
|
|||
Basketball, muziek! Gamen
|
|
|||
|
|||
Paardrijden Ik snap niet waarom mensen altijd denken dat het homo's zijn die het doen.. Nouja, als je dressuur reed zou ik mijn twijfels krijgen maar een goede bosrit is altijd leuk Zit zelf ook een paar maanden op 'les' en heb een tijd bij vrienden/vriendinnen gereden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een beetje tweaken van de IPhone 3GS 32G en Iphone 4 32G
Fanatiek krachtsport duiken en reizen naar Azie
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Fitness (Als ik mezelf ertoe kan aanzetten)
Computer+Internet (Waaronder mijn website en bescheiden forum) Gadgets (Mijn Laptop en iPhone's) Films (Mijn dvd verzameling) Muziek (Rock, Hardrock en Metal) Last.fm profiel Bier! Vakantie (Binnenkort mag ik gelukkig weer) En sinds kort fotografie, recent eerste DSLR aangeschaft Nikon D5000 + Nikkor AF-S DX 18-55mm met Nikkor AF-S DX 55-200mm
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most." © Ozzy Osbourne Laatst gewijzigd door FridgeNL; 19-08-10 om 15:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat was jouw eerste (spel)computer? | iPhone3G_Olé | Chat en geruchten | 83 | 02-02-11 12:14 |
Wat is jouw beste case? | LennartD | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 08:37 |
Wat Is Jouw Historie Met Apple..? | CadmanF | Chat en geruchten | 29 | 25-02-08 19:08 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|