Wat Is Jouw Hobby..? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn hobbys zijn , motoren reviseren(is ook me baan ) autos sleutelen, race wagens sleutelen ,snowboarden, airbrush, genieten van de natuur....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn hobbys zijn , motoren reviseren(is ook me baan )
autos sleutelen, race wagens sleutelen ,snowboarden, airbrush, genieten van de natuur. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zoals mn naam al zegt: de postduivensport.
|
|
||||
|
||||
Mijn hobbys zijn gamen (op de pc natuurlijk) en voetballen
|
|
|||
|
|||
ik heb waarschijnlijk de gekste hier,
ik verzamel transformers ( ja het speelgoed ja) verder voetbal ik nog, en nu is er natuurlijk de iphone bijgekomen |
|
||||
|
||||
cool! heb je foto's van je verzameling?? (ik neem aan de orginele transformers he?)
|
|||
|
|||
tuurlijk
zie deze link voor mijn verzameling Transfanclub.net • Toon onderwerp - 1 jaar transfanclub 31-07-08......en zie hier...... |
|
||||
|
||||
yeah, cool hoor! heerlijk jeugdsentiment... wrijven over die stickers om te kijken of het een autobot of een decepticon was
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Duiken, duiken en duiken en daarnaast nog lezen, muziek, gamen, dvdtje kijken en mijn katten...oja had ik al gezegd dat ik gek ben op duiken???
|
|
||||
|
||||
Duiken, snowboarden, golfen, gamen, uitgaan, reizen en leuke dingen doen met mijn vriendin
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had er vroeger ook een paar Liggen misschien nog wel ergens op zolder bij mijn ouders ofzo. Als ik ze zo opstel zoals jij gedaan hebt, dan schopt mijn vriendin me de keet uit Maar het ziet er wel leuk uit! Laatst gewijzigd door cypher21; 06-08-08 om 13:20. |
|
||||
|
||||
mijn hobby's zijn films, snowboarden, sporten en me vrienden!
@michel_beckers Gast! jij heb de vetste hobby ooit!! Ik heb kasten vol dvd's maar wat jij heb is 100 keer beter |
|
|||
|
|||
mijn hobbies zijn inline skaten en basgitaar spelen in een punkrock band.
|
|
|||
|
|||
de iPhone is nu mijn grootste hobby...
|
|
|||
|
|||
producen van hardstyle , films en uitgaan
|
|
||||
|
||||
Mijn hobby's zijn met name Karpervissen en me PS3
|
|||
|
|||
Zeilen
Klussen (opknappen van mn boot) Sportschieten (luchtgeweer, KKG) |
|
||||
|
||||
koken(het is mijn vak)
Experimenteren voor nieuwe gerechten! Uit eten gaan en veel lezen hier op het forum!
|
||||
|
||||
mijn hobby's zijn
autotuning , zeewateraquarium, naaktkatten en mijn iphone |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat was jouw eerste (spel)computer? | iPhone3G_Olé | Chat en geruchten | 83 | 02-02-11 12:14 |
Wat is jouw beste case? | LennartD | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 08:37 |
Wat Is Jouw Historie Met Apple..? | CadmanF | Chat en geruchten | 29 | 25-02-08 19:08 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|