Wat Is Jouw Hobby..? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Fotografie (modelfotografie). Gitaar (akoestisch & elektrisch). Webdesign & slicing...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Fotografie (modelfotografie).
Gitaar (akoestisch & elektrisch). Webdesign & slicing |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil heel graag jouw remake van Enjoy The Silence horen Maar als ik op de link klik, krijg ik: Hotlink download not allowed |
|
|||
|
|||
Luchtballonnen spotten...
|
|
|||
|
|||
mijn hoby is hockey
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kopieer link en paste in browser |
|
|||
|
|||
Uuh, hoe is dat anders dan er simpelweg op klikken? Ter informatie: de melding blijft.
|
|
|||
|
|||
Rugby, Gamen, Uitgaan ^_^
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn hobby airbrushen gaat goed (denk ik )
Wie denken jullie dat dit is (bijlagen)? Sorry voor de slechte foto. Laatst gewijzigd door bako; 13-04-09 om 17:37. |
|
|||
|
|||
Ik ben verslaafd aan duiken en onderwaterfotografie. Uiteraard hoor hier reizen naar mooie duikoorden ook bij.
|
|
|||
|
|||
Ik hou van fotografie, reizen & cultuur, parachute springen (geen geintje) klimmen/abseilen vrij aparte hobbies maar een beetje online gamen is ook niet verkeerd en tot slot: auto's & racen.
|
|
|||
|
|||
Schrijven, internet, photoshop en lezen.
|
|
|||
|
|||
Mijn grote passie is saxofoon spelen...zowel jazz als klassiek.....zal een youtube filmpje erbij doen, kun je me horen en (half) zien (bandleider staat ervoor)
YouTube - flight of the foo bird |
|
|||
|
|||
Voetballen
Piano spelen Gamen Uitgaan xd |
|
|||
|
|||
Voetballen, voetbal kijken, gamen, en verder alles wat met computers te maken heeft
|
||||
|
||||
iPod/iPhone bezig zijn, voetbal (rsca!!!)
|
|||
|
|||
wat is jouw hobby
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier op het forum dus ik moet nog wat kneepjes lezen Mijn hobby's zijn acteren en gitaar spelen MAAR ook mezelf bezig houden met revolutionaire apparaten als de iPhone.Wat voor mij tot nu toe al de beste gsm is dat ik heb gehad: hier een kort overzicht van mijn 3 laatste gsm's een samsung sgs x-640 cect hiphone p168+ (slecht!) en een iphone Ik hoop hier alle info te vinden die ik zoek en dat de mensen wat vriendelijk tegen me zijn Groeten , Stinger |
|
|||
|
|||
Hallo ik ben Ton helemaal nieuw in dit gebeuren. Ik loop tegen het volgende probleempje aan. Ik heb van een kennis een iphone gekregen en ben hem nu aan het installeren. email instellen account vraagt hij naar server. Op gewone pc kun je hier de pop en smpt invullen doch op iphone maar 1. Wat moet ik invullen?
|
|
|||
|
|||
Ik werk in met mensen met een verstandelijke handicap
|
|
|||
|
|||
Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat was jouw eerste (spel)computer? | iPhone3G_Olé | Chat en geruchten | 83 | 02-02-11 12:14 |
Wat is jouw beste case? | LennartD | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 08:37 |
Wat Is Jouw Historie Met Apple..? | CadmanF | Chat en geruchten | 29 | 25-02-08 19:08 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|