Wat Is Jouw Hobby..? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn hobbies zijn: gadgets verzamelen (vandaar de iphone die onderweg is) daarnaast solderen (chippies in "niet nader genoemde" apparaten ) beetje xboxen, bieren met vrienden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn hobbies zijn: gadgets verzamelen (vandaar de iphone die onderweg is) daarnaast solderen (chippies in "niet nader genoemde" apparaten ) beetje xboxen, bieren met vrienden, en mijn grootste hobby is mijn dochter van anderhalf En dat laatste vergt het meest van mijn vrije tijd, maar dat is het zeker waard
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Naast Apple en gerelateerde dingen, hou ik me regelmatig bezig met r/c racen, mijn vriendin, Live For Speed (online sim racing) en tevens maak ik regelmatig zelf skins voor hiervoor genoemd spel.
|
|||
|
|||
Citaat:
De computerloze hack van de 111 was een makkie en ziphone voor 114 lukte ook nog net, maar de stadia daartussen heb ik over geslagen hoor. Maar is niet zo erg, mijn vriendje vindt het altijd heel leuk als hij me kan helpen als ik het niet snap (dus doe ik soms wel alsof ik het niet snap), jullie mannen zijn toch allemaal zo macho he Wat ik wel goed kan is hoesjes kopen voor mijn iphone, mijn laatste aankoop is een leren hoesje in Hermes oranje http://www.senacases.com/apple-cases...lip/orange.jpg |
|
||||
|
||||
ha, I knew it!
en hermes? Is dat niet van guus meeuwis?!
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Tennis en Iphone ergens kopen xD
|
|||
|
|||
Mijn auto, mini cooper s pepper white
En om dit lijf niet helemaal in verval te laten komen hardlopen/squash/spinning |
|
|||
|
|||
Mijn Mini Cooper en alles wat daar mee te maken heeft (bijeenkomsten, ritten, sleutelen,...)
Verder ben ik dj en ben ik wat met grafische vormgeving bezig |
|
||||
|
||||
iphone, iphone, iphone iphone pff.
|
|
||||
|
||||
mijn hobby's zijn gamen op ps3 beetje op marktplaats zitten iPhones verkopen en veel met iPhones bezig zijn en voetbal vind ik ook wel vet volg ik altijd nog wel AJAX DUH!!!
|
|||
|
|||
belgisch ski team, schaatsen,icehockey,hockey
|
|
|||
|
|||
Internet, MSN, DVD, muziek, sporten, en mijn auto (Renault Clio III)!
|
|
|||
|
|||
computers film vriendin. simpel
|
|
|||
|
|||
Hockeyen, gamen op PS3/X360/Psp, muziek luisteren, films kijken. Ohja & wandelen met de hond
Laatst gewijzigd door Akatsuki_Assassin; 07-06-08 om 20:48. |
|
|||
|
|||
Nou,,
Karten, PC'en, Websites bouwen, photoshoppen, Elektrische gitaar spelen, en binnekort iPhonen |
|
||||
|
||||
fotografie, mijn mac en de iphone, lange afstand schieten.
|
|
|||
|
|||
macs , alfa romeos en alles wat op stroom werkt...
|
|
||||
|
||||
iPhone, Mac, Fotografie/bewerken, muziek (gitaar)
some old.. same old.. |
|
||||
|
||||
mijn hobby is het kweken van wiet op de lege zolder in ons studentenhuis
|
|
|||
|
|||
Muziek maken (elektrische gitaar), muziek luisteren, websites bouwen / designen, binnenkort hopelijk beetje met mijn iPhone aanklooien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat was jouw eerste (spel)computer? | iPhone3G_Olé | Chat en geruchten | 83 | 02-02-11 12:14 |
Wat is jouw beste case? | LennartD | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 08:37 |
Wat Is Jouw Historie Met Apple..? | CadmanF | Chat en geruchten | 29 | 25-02-08 19:08 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|