Wat Is Jouw Hobby..? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Hahaha... Nee ik ben nog nooit bij Drachten geweest.., wel 2 jaar terug bij Hockenheim... Daar wil ik dit jaar weer heen gaan... Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hahaha... Nee ik ben nog nooit bij Drachten geweest.., wel 2 jaar terug bij Hockenheim... Daar wil ik dit jaar weer heen gaan...
Ik heb trouwens vandaag een '92 Ford E150 Econoline opgehaald zo'n Van model met verhoging en alles erop... Moet wel hier en daar wat aan gebeuren... Daar zit een 5.0L V8 in...
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn hobby is sterrenkunde bij volkssterrenwacht urania (Volkssterrenwacht Urania: Startpagina) en ik doen daar de astroshop(winkel) (http://www.Astroshop.be)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm..hobby's.. ik heb niet echt een hobby..houw meer van afwisseling..ik ben aardig en klooien met technische dingen, dat vind ik wel leuk. En designen van websites en tjsa verder..
|
|
||||
|
||||
diverse hobby's. Mac is een hobby doe veel met osx server speulen.
Verder vind ik het leuk om lekker in de tuin te hobbyen.. En natuurlijk lekker op vakantie gaan he |
|
|||
|
|||
ik doe aan wielrennen en heb samen met een Nederlander (ik ben Belg) de website wielerjournaal.nl
|
|
|||
|
|||
Webdesign, de iPhone en PS3'en.
Voor de geïnteresseerden: Ik ken (X)HTML & CSS en ben momenteel PHP icm MySQL aan het leren |
|
||||
|
||||
iPhone, PC, Internet (websites bouwen), etc, etc. Je kan dus wel zeggen dat ik een computernerd ben.
|
|||
|
|||
Ik heb een hele leuke vriendin, 3 gezellige vriendengroepen en aardig wat losse vrienden .. Denk dat naast werk / school en fitness (5 x per week) wel het grootste deel van mijn (vrije) tijd opslokt. Daarnaast ook nog een beetje internet, mac, iPhone en gadget verslaafd
|
|||
|
|||
ik ben gek van yamaha fs1's , een 50cc oldtimer.. ik restoreer er momenteel 1 , rij op 1 en er staat er nog 1 te wachten
verder drum ik en zit ik (te) veel achter men macbook |
|
|||
|
|||
hoelang drum je al?
ik ben ook een drummer.... |
|
|||
|
|||
ik drum al een hele tijd, maar onregelmatig,
gewoon bij een vriend thuis, wat jammen met gitarist en bassist. niet optreden ofzo. en ook niet elke week. maar het lukt wel , en het is wel leuk |
|
|||
|
|||
mijn hobbies zijn, shoppen, mijn vriend, shoppen en shoppen
|
|
||||
|
||||
@vanessa.... shoppen jajaja dat klinkt goed
een van mijn hobbies is dit wollige monstertje knuffelen en pluisvrij houden haar naam is Wicky |
|
||||
|
||||
Citaat:
En tulpengek, leuk beest! Haalt het niet bij onze hond maar toch en heb wel gelijk een idee voor een nieuw iphonehoesje (gewoon syntetisch don't worry) Allemaal dames hier opeens zeg... Vertellen jullie eens: unlocken/modden jullie zelf of is daarvoor die vriend handig? (mijn vriendin snapt er geen kont van en laat mij alles fixen)
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 06-08-08 om 13:21. |
|
||||
|
||||
Tja, ik ben ook een 'brommer' type zo'n 1340cc en uit de USA. Maar Apple ook, al vanaf de Lisa in 1983.
|
||||
|
||||
Hallo,
Mijn hobby's zijn: mijn rode suzuky-swift (wanna play?) uiteraard internet en sinds deze maand de iPhone. Ik hoop dan ook het een en ander te leren en eventueel ook bijdragen aan diskussies te kunnen leveren, eventueel tot tiks !! |
|
|||
|
|||
Mijn hobby's zijn: schaatsen waar ik gisteren de laatste schaatsdag heb gehad.
Voor de rest doe ik graag aan windsurfen al weer 7 jaar. Als laatste ben ik ook nog actief als vrijwillger bij Emma TV (het televisiestation van het Emma Kinderziekenhuis in Amsterdam) dat is werk en hobby tegelijkertijd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat was jouw eerste (spel)computer? | iPhone3G_Olé | Chat en geruchten | 83 | 02-02-11 12:14 |
Wat is jouw beste case? | LennartD | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 08:37 |
Wat Is Jouw Historie Met Apple..? | CadmanF | Chat en geruchten | 29 | 25-02-08 19:08 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|