bestand invoegen in gmail discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, sinds kort kan ik enkel foto's of een krabbel toevoegen als bestand in gmail, echter zie ik geen mogelijkheid om een pages bestand in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestand invoegen in gmail
hallo, sinds kort kan ik enkel foto's of een krabbel toevoegen als bestand in gmail, echter zie ik geen mogelijkheid om een pages bestand in te voegen, althans niet wanneer ik dit via gmail wil doen.
Dit kan wel als ik eerst naar het pages bestand ga, en vanuit daar het wil versturen. Iemand enig idee of dit een aanpassing in gmail is of iets anders? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wil toevoegen dat ik op mijn pc wel alle bestanden kan invoegen in gmail. echter op de ipad air kan ik alleen foto's of krabbel selecteren. is dit dan toch een instelling die niet goed staat?
|
|
||||
|
||||
Omdat iOS het bestandssysteem voor Apps afschermt via een Sandbox kan de Gmail App geen bestanden uit andere Apps toevoegen (en heeft dit ook nooit gekund).
|
|||
|
|||
Bedankt! Alweer wat wijzer geworden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
Invoegen pagina in springboard | arnehulstein | iPhone algemeen | 2 | 10-08-09 11:38 |
Windows: Albumillustratie handmatig invoegen | The Raptor | iTunes | 5 | 17-07-09 16:16 |
woorden invoegen in de T9 (mogelijk??) | broekie | iPhone algemeen | 5 | 09-06-08 15:21 |
|
|