//

APP wil niet updaten of downloaden

APP wil niet updaten of downloaden discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij een recente update van een van mijn apps liep het aan het eind van het downloadproces vast. Visueel: cirkel was rond en toen stopte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-15, 11:44
Mauvan Mauvan is offline
 
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard APP wil niet updaten of downloaden

Bij een recente update van een van mijn apps liep het aan het eind van het downloadproces vast. Visueel: cirkel was rond en toen stopte het.
Vervolgens wat tips opgevolgd, zoals uitloggen uit appstore, weer inloggen, iPad resetten, app verwijderen en weer installeren (zelfde probleem) automatisch Back-up naar iCloud uitzetten etc.
Niets werkt.

Wat ook opvalt is dat waar ik ook zit in de App Store dat er geen afbeeldingen op de icoontjes van apps tevoorschijn komen. Allemaal grijze vierkantjes ( wel met tekst erbij). Zelfs onder tabblad Aankopen is er geen plaatje op de icoontjes.
Internetverbinding is ok en snel.

Ik heb de meest recente iOS 9.1.

Wie kent dit? Dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps niet meer te downloaden en updaten Moniekske1970 iPhone algemeen 1 05-01-14 23:49
iOS 6 wil niet downloaden patrick988 iPhone algemeen 1 07-10-12 11:35
Updaten en downloaden lukt niet na installatie iOs5 FreeWilly8 iPad algemeen 11 10-08-12 07:54
Downloaden en Updaten: App-Store Applicaties iWiefring iPhone Apps 1 08-05-11 11:09
App wil niet downloaden 0Ojoost14O0 iPhone Apps 2 11-10-10 09:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.