Contacten op ipad niet zichtbaar discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben nieuw hier. Mijn naam is rinustp en ik maak gebruik van Macbookair, iphone6s en ipad. Ik zit met het volgende: Ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten op ipad niet zichtbaar
Hallo
Ik ben nieuw hier. Mijn naam is rinustp en ik maak gebruik van Macbookair, iphone6s en ipad. Ik zit met het volgende: Ik wil een contactlijst maken op mijn ipad met behulp van "contacten" en ik wil deze contacten alleen op mijn ipad geplaatst hebben dus niet in icloud. Als ik contacten aanmaak zie ik ze niet aan de linkerkant verschijnen. Het gehele veld blijft leeg. Ga ik naar 'instellingen/contacten/info' dan zie ik daar wel al mijn ingevoerde contacten. Kan iemand mij laten weten hoe ik die contacten zichtbaar krijg in de contactenapp? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
contacten, ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet zichtbaar in Whatsapp | pdvanloo | iPhone algemeen | 1 | 23-02-17 13:56 |
Contacten niet zichtbaar op Icloud.com | Tomso | iCloud | 4 | 06-04-15 23:56 |
Toegevoegde contacten niet zichtbaar. | peeters1 | iPhone algemeen | 0 | 03-01-14 19:36 |
Contacten niet meer zichtbaar | SG3i | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 16:35 |
Contacten niet zichtbaar in wagen | brecht99 | iPhone algemeen | 1 | 22-10-09 15:56 |
|
|