Uitbereiden van het gehuegen van iPad en/of iPhone discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eeb iPad2- 16gb en een iPhone 4S-16gb, maar is hiervan het geheugen uit te breiden?? Zo ja waar/wie/kosten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitbereiden van het gehuegen van iPad en/of iPhone
Ik heb eeb iPad2- 16gb en een iPhone 4S-16gb, maar is hiervan het geheugen uit te breiden?? Zo ja waar/wie/kosten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-04-13 om 19:26. |
|
||||
|
||||
Dat vermoed ik ook (heb nog niet naar gezocht/iets over gelezen)
In de bronnen die ik al gelezen heb staat dat het niet mogelijk is. Extern via een apart toestelletje extra kan het wel: ik stel je voor de Wi-Drive die Kingston aanbied. Citaat:
Hier kan je het kopen Mogelijk bieden concurrenten dit ook al aan. |
|
|||
|
|||
Met de iPhone kan het helemaal niet, met de iPad is er een mogelijkheid. Je kunt namelijk een Camera Connection Kit met een usb stick gebruiken. Zo kan je daar je muziek, films en foto's vanaf halen. Apps kun je hier niet van draaien.
|
Labels |
geheugen ver |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3 | theniels | iPad algemeen | 4 | 10-03-13 19:21 |
Het hebben van een iTouch, iPhone en iPad | wassenaar | iTunes | 3 | 21-11-10 20:47 |
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 8 | 08-10-10 11:13 |
Het voorkomen van het maken van verbinding | toller | Archief | 5 | 21-02-08 17:44 |
|
|