Hulp gezocht docking station discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben al een tijdje op zoek naar een docking station omdat ik binnenkort een ipad mini ga kopen. Op dit moment heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp gezocht docking station
Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een docking station omdat ik binnenkort een ipad mini ga kopen. Op dit moment heb ik een docking station voor mijn ipod touch 4g. Dus een docking station met 2 poorten, 30 en 8 pin. Er moet natuurlijk ook geluid uit kunnen komen Het mooiste zou zijn als er ook een klok op zat. Maar dat hoeft niet. Ik ben dus al een tijdje op zoek, 2 maanden maar ik ben nog niks tegen gekomen dat aan 30 en 8 pin voldoet. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
docking station |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muvit docking station | Lowermate | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-03-12 22:11 |
Opladen in docking station | vincent1981 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-01-12 18:44 |
Custom docking station | remsy | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-07-11 18:28 |
Docking station on IOS 4.1 | aliasalias | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-10-10 11:47 |
iPhone 4 Music Docking Station | SPehlivan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-06-10 08:26 |
|
|