iPad Camera Connection Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) dank allemaal voor de tips en opmerkingen, het is ons inmiddels duidelijk dat de Kodak Play Sport in stand 'WVGA' moet staan! Deze filmpjes zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dank allemaal voor de tips en opmerkingen, het is ons inmiddels duidelijk dat de Kodak Play Sport in stand 'WVGA' moet staan!
Deze filmpjes zijn nu idd terug te vinden, weliswaar bij de foto's, maar het is een begin.... Nu nog even verder hobbyen om de filmpjes naar de videomap te verhuizen.. Wij hobbyen nog even verder hier, grtz en THNX |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan je dmv een jailbreak ook de foto's en video's van een ipod touch 4 afhalen en dan exporteren naar een usbstick via een iPad?
|
|
|||
|
|||
ik zou willen weten of het mogelijk is om met een jailbreak films en series op de ipad te krijgen in bv vlc via een externe hd. zonder tussenkomst van de pc dus
|
|
||||
|
||||
+1, ik ben hier ook heel benieuwd naar. Maar heb inmiddels via ebay voor 18 euro een duo CCK besteld en kan hier binnenkort uitgebreid antwoord op geven
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voldoende voorraad van deze kit op schiphol
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar je kan met ifile wel een USB stick openen en de bestanden openen in text viewer, zip viewer, videoviewer enz. Dus je kan wel video vanaf de USB stick spelen. Ook kan je met de volledige versie van ifile bestanden selecteren en kopiëren en knippen. Dus kopiëren vanaf de USB stick op de ipad kan wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie stap 21 In Terminal (on Mac or PC’s SSH), type: ls /dev |
|
|||
|
|||
Maar met ifile kan het wel!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook ifile op mijn ipad is gewoon nederlands, waneer ik de usb stik in. De camera conection kit doe geeft hij in ifile aandat er een geheugenstick in zit, daar kun je films op zette die je wil bekjkenof documeneten, afbeeldingen, enz. Je kunt er zelfs dingen meee kopieren van je ipad opnje stick en andersom.
|
|
|||
|
|||
kan je dan via ifile ook gewoon je divx films afspelen via externe hd met vlc ?
kan je via ifile je films kopieren naar de vlc player ? |
|
|||
|
|||
Je kunt ze wel naar die map van vlc kopieren en dan bekijken
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht! | Graf Zum Kotzen | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 09-07-10 09:00 |
|
|