camera connection kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kinsum Weet niemand! Werk zelf bij mm en dat kwam niet binnen rest wel alleen originele case is ook beperkt Zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog niet! Moeten vandaag wel komen
|
|
||||
|
||||
Dat zal wel kunnen, hier in Fr is de levertijd 2 à 3 weken. Ik bestel hem ook omdat ik over een week of 4 m"n iPad krijg...
|
|
|||
|
|||
Als ik een draadloos toetsenbord heb waarvan ik een zender in de computer moet doen.
Werkt deze dan via Bleutooth, nee toch? Hij is niet van Apple maar van Logitech. |
|
|||
|
|||
Naar alle waarschijnlijkheid niet, als er nergens een Bluetooth logo te vinden is - zowel op het toetsenbord als op de ontvanger - dan zal je toetsenbord wellicht een eigen protocol gebruiken. Dan is dat niet bruikbaar voor jou iPad. Logitech heeft zeker BT muizen, van toetsenborden ben ik niet zeker.
|
|||
|
|||
Ik denk het niet, maar het zou wel handig zijn dan kan ik die gebruiken om te typen mocht ik hem ooit voor school gaan gebruiken (denk meer voor games).
Padracer likt mij wel leuk via Wi-Fi of bleutooth, moet dan ook nog een 2 iPad hebben kan ik met 2 mensen 2 iPod gebruiken en dan van de ene naaar de andere iPad rijden. Ik blijf wel lekker dromen. maar 2 iPod touches heb ik al. |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is dit gewoon een USB toetsenbord, maar zonder kabel. De ontvanger is dan in principe het uiteinde van de kabel. Dan kan je gewoon de ontvanger in de camera kit steken. Ik geef natuurlijk geen garanties!
|
|||
|
|||
Een Apple Bluetooth toetsenbord gaan halen, hè... Kost zo'n € 70. Of een Keyboard Dock, iets duurder maar makkelijker om te typen.
Maar nu terug on topic, morgen gaan shoppen voor zo'n iPad Camera Connection Kit! De iPad heb ik al... Ik vrees wel dat het niks zal zijn. Iedereen wil dat gewoon. |
|
|||
|
|||
Ben net bij de iCentre geweest bij Amsterdam CS, en daar was geen Camera connection kit geleverd. Bij de Media Markt was er ook geen. Omdat ik er eentje heel graag wil hebben heb ik er daarom maar eentje gekocht via Ebay voor 49 Euro (incl. verzendkosten). Kost wat meer, dan heb heb ik hem wel.
|
|
||||
|
||||
yep iFacors leiden geen, iFactors Rotterdam geen en MM Rotterdam geen connection kits
Ned is toch net effe niet belangrijk genoeg ! |
|
|||
|
|||
Hier in Belgie ook op zoek gegaan, maar nergens zo'n kit te vinden... Ik denk dat Apple zich wat mispakt heeft aan de populariteit van dat stukje hardware.
|
|
|||
|
|||
Ook in Zwolle is de connection kit nergens te krijgen.
Mooi vervelend want dit is de enige accessoire waarmee je eigenlijk niet zonder kunt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
NEt in Zeist geweest. Niet te verkrijgen. Wacht het nog maar even af.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee wanneer apple de store zal updaten voor Nederland ?
En kan je eigenlijk RAW bestanden van een canon eos camera overzetten en bekijken ? Laatst gewijzigd door copyfile; 23-07-10 om 14:53. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Camera connection kit alternatief | thomth | iPad accessoires en onderdelen | 16 | 03-02-12 11:46 |
Vraagje over de Camera Connection Kit. | MrDee | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 12-05-11 13:38 |
Camera Connection Kit en randapparatuur | BarB | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 06-03-11 22:38 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
|
|