//

Probleem met ipad2 overige bestanden

Probleem met ipad2 overige bestanden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben troste bezitter van een iPad 2, doet het perfect en doe er echt alles op. Ook ben ik een fanatiek tv serie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-11, 00:46
Sharonelle Sharonelle is offline
• iOS 7.0.6
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 25
Standaard Probleem met ipad2 overige bestanden

Hallo,
Ik ben troste bezitter van een iPad 2, doet het perfect en doe er echt alles op.
Ook ben ik een fanatiek tv serie kijker, en doe dat uiteraard op de iPad.
Echter als ik filmpjes erop heb gezet gekeken heb en weer wil verwijderen om vervolgens andere dingen erop te zetten... Maakt ie overige bestanden aan. Echter lukt het mij niet om het te verwijderen behalve de iPad te herstellen wat ook veel tijd kost. Soms heb ik zo aan 8 gig ! Overige bestanden. Op dit moment heb ik 3 gig aan overige bestanden. Hoe verwijder ik dit? Hoop dat iemand het weet. Groetjes Sharon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-11, 03:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sharonelle Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben troste bezitter van een iPad 2, doet het perfect en doe er echt alles op.
Ook ben ik een fanatiek tv serie kijker, en doe dat uiteraard op de iPad.
Echter als ik filmpjes erop heb gezet gekeken heb en weer wil verwijderen om vervolgens andere dingen erop te zetten... Maakt ie overige bestanden aan. Echter lukt het mij niet om het te verwijderen behalve de iPad te herstellen wat ook veel tijd kost. Soms heb ik zo aan 8 gig ! Overige bestanden. Op dit moment heb ik 3 gig aan overige bestanden. Hoe verwijder ik dit? Hoop dat iemand het weet. Groetjes Sharon
Hoe heb je die filmpjes erop gezet en welke bestanden (bv avi-dvix-mkv-mp4).
Hoe je moet wissen weet ik niet als je het via je itunes zelf hebt gedaan.

Als het filmpjes zijn die je bv gemaakt hebt zelf of bestanden die avi-mkv en dergelijke zijn gebruik je beter een app voor zoals av player hd of movie player enz....Veel beter dan te werken met itunes.
  #3  
Oud 12-11-11, 12:10
Sharonelle Sharonelle is offline
• iOS 7.0.6
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 25
Standaard

Hoi bedankt voor het antwoorden.

Ik doe het via iTunes met mp4 filmpjes. Vink ze aan en synchroniseren. Als ik ze gekeken heb doe ik ze weer wegvinken in iTunes en andere aanvinken, volgens mij maakt hij dan overige bestanden aan. Ik heb sinds kort ook avplayer gedownload alleen heb nog veel via iTunes erop. Ben ik de enigste met dit "probleem" of doe ik gewoon wat fout haha
  #4  
Oud 14-09-12, 23:16
padI padI is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem. Na 3 x een foutmelding met de synchronisatie van het videobestand nam de "overige" ruimte toe tot 7,3G. Deze keer probeerde ik een mp4 video te sychroniseren met ondertiteling. Toegevoegd aan bestand mbv Handbrake. Normaal gaat dit altijd goed maar heb ik geen ondertiteling toegevoegd.

Iemand een oplossing?
  #5  
Oud 16-09-12, 15:48
padI padI is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Inmiddels opgelost!

Nadat de batterij totaal leeggebruikt was en de Ipad zichzelf afsloot, zie ik dat de ruimte "overig" gereduceerd is tot een acceptabele 1,01 Gb. nadat ik hem via de computer oplaadde.

Wellicht gaat dit ook goed met een "harde reset"

Hoop dat jullie er wat aan hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Overige Bestanden iPhone 4 scoop1 iTunes 14 11-01-12 19:30
Overige bestanden?! airwalk iPhone algemeen 4 28-10-11 19:01
Ipad2 met probleem met Google chrome schorpioen42 iPad algemeen 3 29-07-11 10:55
CBR bestanden lezen op ipad2 Murdock24 iPad algemeen 10 28-04-11 12:41
Overige bestanden verwijderen. Thomasvd iPhone algemeen 0 20-08-10 01:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.