//

Pdf boeken en foto's naar Ipad lukt niet

Pdf boeken en foto's naar Ipad lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben helemaal nieuw op dit forum; heb al wel het nodige gelezen en heb gelijk een vraag. Ik heb sinds kort een Ipad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-11, 12:10
Esu Esu is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Unhappy Pdf boeken en foto's naar Ipad lukt niet

Hallo,
Ik ben helemaal nieuw op dit forum; heb al wel het nodige gelezen en heb gelijk een vraag.
Ik heb sinds kort een Ipad 2. Muziek overzetten van PC naar Ipad gaat prima, maar boeken in PDF en foto's lukt niet.
Ik heb geen draadloos netwerk mijn hoofd pc is via de kabel aangesloten. Moet ik om boeken en foto's over te zetten over een draadloos netwerk beschikken? Ik vraag dit omdat ik steeds een foutmelding krijg als ik wil kopiëren naar Ipad.
Doe alles volgens de boeken maar lukt niet. Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-11, 17:26
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je hebt geen draadloos nodig. Je moet aangeven bij "Foto's" in het navigatiegedeelte van iTunes aangeven hoe je foto's wilt synchroniseren.
Wat betreft het overzetten van pdf's, ik doe dat altijd via mijn email met de pdf als attachement , aanklikken en openen in iBooks, of een andere reader (bv Bluefire, te downloaden in de AppStore). Maar je kunt de pdf's ook naar iTunes slepen, ze worden dan in "Boeken" geplaatst en dan kun je die openen en de files die je wilt overzetten sleep je naar je iPad (in iTunes dus). Rechtstreeks van je computer naar je iPad gaat dus niet .
  #3  
Oud 04-12-11, 20:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esu Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben helemaal nieuw op dit forum; heb al wel het nodige gelezen en heb gelijk een vraag.
Ik heb sinds kort een Ipad 2. Muziek overzetten van PC naar Ipad gaat prima, maar boeken in PDF en foto's lukt niet.
Ik heb geen draadloos netwerk mijn hoofd pc is via de kabel aangesloten. Moet ik om boeken en foto's over te zetten over een draadloos netwerk beschikken? Ik vraag dit omdat ik steeds een foutmelding krijg als ik wil kopiëren naar Ipad.
Doe alles volgens de boeken maar lukt niet. Wie weet raad?

Voor foto's kan je anders de app photosync gebruiken, ik gebruik voor foto's nooit itunes, vind dat maar vodderij.
Boeken? Dat zet ik gewoon aan en ik download eerst eens ne gratise op de pc in itunes, ge moet dat aanvinken in je itunes als je ipad is aangesloten.
Dat moet wel lukken.
Draadloos heb je niet nodig nee.
  #4  
Oud 04-12-11, 21:37
Esu Esu is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de reacties. De foto's zijn eindelijk gelukt via Itunes maar de boeken nog niet.
  #5  
Oud 04-12-11, 22:51
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

De pdf moet je naar links bovenin het iTunes scherm slepen, dan zie je dat gedeelte blauw worden. Laat dan de pdf los en met de volgend sync komt de pdf in je iPhone te staan.
  #6  
Oud 04-12-11, 22:55
Willem549 Willem549 is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Urk
Berichten: 1
Standaard

oeken lukt ook niet bij mij nog iemand die hier iet meer van weet !!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films en foto's naar iTunes slepen lukt niet Sappas iPad algemeen 15 29-08-11 17:59
Windows: foto's syncen naar ipad lukt niet meyeri iTunes 0 26-06-11 13:42
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet Umitah iPad algemeen 1 15-11-10 07:04
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond erwinKrol iPhone algemeen 17 24-06-10 10:45
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer Anis Muziek, foto & video 0 02-10-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.