iPad in desktopcradle geeft geen geluid... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPadcradle op mijn bureau. Echter heb ik het volgende probleem. Als ik de iPad in de cradle zet en muziek wil luisteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad in desktopcradle geeft geen geluid...
Ik heb een iPadcradle op mijn bureau.
Echter heb ik het volgende probleem. Als ik de iPad in de cradle zet en muziek wil luisteren dan hoor ik helemaal niets... Ik heb het idee dat de iPad denkt dat bij op een iPaddock/soundbar staat en geluid via connector eruit probeert te gooien. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPhone geeft geen geluid bij apps | dora95 | iPhone algemeen | 17 | 07-11-12 12:02 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Ipod Touch 16Gb v2 geeft geen geluid. | sannyboy | iPhone algemeen | 1 | 30-05-10 17:06 |
Speaker geeft geen geluid meer. | Domi | iPhone algemeen | 3 | 09-07-08 10:49 |
|
|