xbmc op ipad 3 werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb een ipad3 met een jb erop xbmc geinstalleerd samen met 1channel en icefilm. alleen deze werken niet. zodra ik bij bv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
xbmc op ipad 3 werkt niet
hallo allemaal,
ik heb een ipad3 met een jb erop xbmc geinstalleerd samen met 1channel en icefilm. alleen deze werken niet. zodra ik bij bv 1channel, tv show aan klik en vervolgens Most popuar kies krijg ik een error als volgt; connection failed Failed to connect to url http://www.1channel.ch/tv&sort=vieuws als ik probeer icefilms te openen krijg ik deze melding Real-debrid login Failed Failed to connect with real-debris please check your internet connection ik zit gewoon op de Wi-Fi en niet op de 3G dus neem aan dat dat goed zit ook bij instellingen geeft hij aan dat ik verbonden ben met internet om een lang verhaal kort te maken lijkt het alsof ik geen internet verbinding heb met xbmc (ook al geeft deze wel aan dat dat wel het geval is) Is er iemand die een oplossing weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 HDMI adapter, TV --- XBMC beeld ratio niet OK | oozpinar | iPad algemeen | 0 | 08-03-12 13:12 |
xbmc ipad ftp vraag | JTS01 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-03-12 22:16 |
Xbmc iPad vraag | JTS01 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-03-12 00:12 |
hoe werkt de Setup XBMC met w7 | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 20-07-11 10:07 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
|
|