Hoeveel euro kan ik voor mijn iPad 2 vragen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoeveel euro zou ik nog voor mijn ipad 2 32GB wi+3G Hij heeft lichte beschadiging aan de achterkant En een beetje beschadiging aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel euro kan ik voor mijn iPad 2 vragen
Hallo,
Hoeveel euro zou ik nog voor mijn ipad 2 32GB wi+3G Hij heeft lichte beschadiging aan de achterkant En een beetje beschadiging aan de magneet voor de smart cover Maar anders is hij nog prima Grtjs courske |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beetje research op het internet kan je wel doen. Bijvoorbeeld op andere verkoopsites, kijken wat ze er daar voor vragen. Daarop kan je dan anticiperen en een doelprijs neerzetten.
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn iPad 2 Wi-Fi met smartcover verkocht voor 300€, 1 jaar gebruikt...
Dus je kunt tegen de 350-400€ vragen. (Mijn mening) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is de tweedehands site. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb zojuist mijn iPad 4G gehaald! Wat een snelheid ! Wat een beeld! |
|
|||
|
|||
Ik zou 375 euro vragen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de allerduurste iPad 2 voor 450 euro verkocht, in nieuwstaat en smartcover. Wilde eerst 500 euro ervoor hebben, maar dat bleek onmogelijk, 3 weken geprobeerd via Marktplaats. Het ligt aan de beschadigingen maar 350 euro zal wel max. zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vragen over mijn camera kan iemand mij helpen | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 5 | 04-01-12 00:48 |
Iphone 3Gs hoeveel kan ik vragen? | Wishaal | Koopinformatie Nederland | 4 | 07-11-11 14:22 |
[iPhone 3G] hoeveel zou ik er voor kunnen vragen? | erwin85 | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-08-10 13:14 |
Waar kan ik vragen over mijn iPhone kwijt? | gielvangaal | iTunes | 2 | 27-10-09 22:52 |
|
|